I'm liking my job.

Ja varför skulle jag inte?
Jag börjar när jag vill, jag får gratis drinkar och träffar en himla massa skojigt folk.
Jag har jobbat 4 timmar den här veckan och fick nästan 1000 spänn för det.
Niiiiice;)

Nu är jag iaf frisk, bara lite hosta kvar.
Men det kan ju lika gärna bero på att jag kedjeröker, eller?
Så ikväll ska jag och Ellen festa till det lite, kul!

Vet ni vad?
Imorrn åker mina svärföräldrar hem.
Fy fan vad gött.
Det är inte kul att sova själv längre, jag börjar få abstinens.
Jag saknar B.
Och så är det kallt och sova själv.
När B kom hem förut så var det det första han sa,
"Guess what? My family goes home tomorrow, yeeey, then I can sleep here every night again!"'
Finally liksom..

Och fy vad varmt det är! Vi har haft 47 grader här i 2 dagar nu.
Hoppas på en kallfront snart, med kallfront menar jag att tempen möjligtvis går ner till 40.

Till Jennifer:
Vad roligt att du blir inspirerad av mej!
Om du funderar på att bo härnere så tycker jag att du ska spara ihop pengar innan du åker.
Visst du tjänar lite om du jobbar som jag gör mendet är ju ett ganska så osäkert jobb.
Ena veckan så kanske du tjänar mycket och sen kanske du har 3 dåliga veckor.
Som sagt man vet aldrig, så ha med dej en rejäl reskassa.
Det är inte svårt att få jobb, man får snabbt mycket konakter härnere så då är bara fråga dom om hjälp.
Eller så är det bara att gå runt till klubbarna och fråga runt.

Ne nu blir det fix och en Efes.

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hej askim!



Fan, jag vill hänga på dig och Ellen ikväll. Blä för sverige ;)



De mesta pengarna går till där nere är just på alkohol och får man det gratis SAMTIDIGT som man jobbar kan man ju inte annat än gå plus i kassan. Eller?! ;)



Men du... Kallt att sova själv? Du sa att det var 47 grader? Mina räknekunskaper är inte på topp men det där går inte ihop hörrö! Om inte du sover med ACn på och då är det inte så konstigt att du blir sjuk ;)



Puss på dig och stay healthy (höhöhö)!

2009-07-27 @ 21:12:24
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Lina

Vart jobbar du? :)

2009-07-28 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0