Kanin och hundägare.

Jajjemen, nu har vi utökat våran "lilla" familj med 2 husdjur.
Aisha och Tinka.
Aisha är kaninen (eller kanell som B kallar den), och Tinka är våran lilla valp.

Tinka: (jag ska ladda upp en bättre bild när jag har en.)


Aisha:


Annars så flyter dagarna på som vanligt härnere.
Vi har hunnit med att fira Ellen och Emelies födelsedagar.
Vilket betyder att Ellen är myndig och Emelie Får gå på Systembolaget.
Inte för att det spelar någon större roll här.
Hmm.
Jag har även bevittnat Världens slagsmål mellan B och U.
Jäääävlar säger jag bara.
Men B klarade sej helskinnad iaf, och det är huvudsaken.
Igår var det Ladies night på Robin Hood,
det innebär att alla som jobbar där var utan tröja.
Dom hade enbart en liten fluga,
Så Miss F1 och Miss F2,
där missa ni nåt;)

Ne nu måste jag kila!
Ska jobba ikväll och förhoppningsvis säljer vi några biljetter.

Puss Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Näääää, men va faaaaaaaaaaaaaan! Nu mår jag dåligt. Jag sitter här och mår illa. En tår rinner sakta ner på min kind. Jag sluter ögonen och försöker samla all min kraft...



Fan, jag vill va i Alanya!!!



:D

2009-07-12 @ 12:37:30
URL: http://sickitellyou.blogspot.com
Postat av: micaela

åh, det låter helt underbart ju!

jag skulle vilja bo i alanya, typ en sommar! men för det behövs ju pengar och sånt där! men det skulle verkligen vara sjukt kul!

hur fick du jobbet på robin hood då? (: /micaela!

2009-07-12 @ 21:24:30
URL: http://micusandmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är meningen med att skaffa massa djur,om du ändå ska flytta hem till Sverige om några månader?

2009-07-13 @ 11:36:10
Postat av: Miss F2

Åååååh där missade vi verkligen något! Jävla cwap... Och så åkte vi innan ni öppnade upp ert zoo, dammit. Gulliga små djur är vår kopp te vettu ;)



Kisssss

2009-07-16 @ 15:18:30
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0