Lite bilder.

Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder från förra veckan.

Jag o B's baba (pappa),  Jag o B,

Jag o B's Anne (mamma),

Borgen och Red tower:


Lite blandade bilder från månaden som gått:

Ellens 18-årsdag firades bla på en turkisk bar, Cuba, här dansas det turkisk dans:

Ellen o jag på Cuba.                                 Cissi, jag o Ellen

Ellens (Elena haha) fina tårta:

Kvällen fortsatte på Audiotorium, Jimmy och B,        Jag och Rebecca:

B på Ladies Night,

Våran gata:

Så här fint kan det vara i Alanya:

Solnedgång:


Det här iaf några bilder från den senaste tiden.
Kommer mer någon annan gång.

Idag är jag sjuk, inte dösjuk men tillräckligt sjuk för att inte gå ett steg utanför dörren.
B som egentligen inte skulle sova här på en vecka kunde inte hålla sej borta utan kom hem inatt.
Sen märkte han att jag var sjuk imorrse poch då blev han riktigt pipplig.
"Do you wanna go hospital?"
Jag:
"Noooo."
B:
"Do you want soup?"
Jag:
"Nooo."
B:
"Water?"
Jag:
"Noo"
B:
"Cola, fanta?"
Jag:
"Nooo."
B:
"Shower?"
Jag:
"Nooo."
B:
"Hmm, What you want?"
Jag:
"Nothing."
B:
"Hmm, tamam."
Så idag har jag fått strikta regler av B,
Ingen AC, inte gå ut, inte röra mej, bara sova.
Jaja, tamam tamam.
Men nu börjar jag bli ganska så uttråkad faktiskt.
En Efes på det kanske?
Ehh, det märks.

Puss puss hej hej.


Kommentarer
Postat av: Pilla

Kul att få se lite mer bilder på er! Hoppas du piggnar till snart.

2009-07-21 @ 20:50:21
URL: http://metrobloggen.se/holly85
Postat av: Miss F2

Efes, den helande vätskan. Mår man lite sisådär blir man snabbt frisk av en efes eller fem.



Allright Hanna, såatte... Nu har du träffat baba och anne, hur känns det?



Sluta lägga ut festbilder, jag blir så jäkla avis. Dammit!



Miss you askim!

Kisssss

2009-07-21 @ 23:00:46
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0