Turkfru?

Jag känner mej ganska så turkfruig.
Pratade med B i telefon idag, det första han säger är,
"Have you washed my clothes?"
"Yes."
"Tamam, good."
Jag har blivit en turkfru.
Och jag vet inte om jag gillart.
För att göra det hela ännu mera turkfruigt så har jag och Cissi varit på tisdagsmarknaden och storhandlat frukt och grönsaker.
Vi har även införskaffat oss en såndär vagn som alla turkar har.
Så nu slipper vi bära alla kassar när vi är och handlar.
Jävligt bra dom där vagnarna.
Sen gick vi till bageriet och köpte bröd, sen vidare till Cok (mataffär) där vi köpte storpack toapapper.
Fy fan vad roliga vi måste sett ut när vi gick hem med en överfull turkvagn, jag med den största förpackningen toapapper och matpåsar.
Sen när vi kom hem bestämde vi oss för att storstäda. Och man städar inte som i Sverige här.
Först sopar man alla golv och dammar, sen häller man ut vatten + diskmedel på golven, tar alla skitiga handdukar och torkar upp allt.
Rent a la the turkish way.
 
Jag och Ellen var fulla igår, riktigt fulla.
Men jag tror att Ellen var snäppet värre.
Sen har jag även kommit underfund med att B's rumskompis J är ett ass.
Det ni.
Anyway B will kill him.
Do it.

Ikväll kommer B hem och sover hos mej.
Forever som han sa.
Inte mej emot.

Nu ska jag vara social med Cissi.
Ikväll är det turktv som gäller.

Hadi, bye.


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Fy fan vilken jävla toffel du är!!! Men jag älskar dig ändå... ;)

2009-07-28 @ 23:24:22
URL: http://sickitellyou.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Tack för informationen och att du svarade! Klart man blir inspirerad:D haha jag ska åka ner nästa sommar den 5 juni, det ska bli grymt kul och jag kan inte vänta. Sverige är så trist just nu! Tack ännu engång:D kram

2009-07-30 @ 12:10:47
Postat av: Kina

Hittade din blogg på bloggportalen så här kikar jag in och lämnar ett spår. Bor själv i Alanya sen drygt 4 år.

2009-08-03 @ 19:34:57
URL: http://metrobloggen.se/erhit
Postat av: Jonna

Hörrö, lite uppdatering nu va! ;)

2009-08-04 @ 16:33:23
Postat av: Jenny

Haha turkfru, hur går de här nuu i sverige då?

Då får han väl lära sig att vara svenskman:P?.

Hade gott.

2009-11-08 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0