Efendem!?

Hej på er alla!
Vet att jag är kass på att uppdatera.
Men jag har verkligen inte tid, busy life I tell you.
Jaha, så vad händer härnere?
Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta dom här 2 veckorna.
Jag träffade på Mr B förra lördagen.
Sen dess bor han typ med oss.
Så jag är väl hans "grill" nu.
Han är iaf riktigt bra att ha.
Han diskar, lagar mat och städar.
Kan det bli bättre?
Tror inte det.
Enda problemet är att han började jobba på Robin Hood för 3 dagar sen.
Jag gillart inte.
Alla fulla turistbrudar som hänger på'n.
Ne så kvällarna spenderas med att sitta hemma och ha nojja.
Just nu sitter vi iaf hos Helena, här kommer jag att sitta till klockan 3.
Sen är det bara att ta taxin till Robin Hood.
Förhoppningsvis så är man hemma till klockan 4.
Beroende på hur många B ska snacka med på hemvägen.
Ja, det är så våra kvällar ser ut här i Alanya.
Vi sitter hemma som alla andra turkfruar och väntar på karlarna.
Himla spännande.
Men igår var vi faktiskt ute.
Jag och B hade värsta bråker på dagen.
Så bestämde Jag och Emelie att vi skulle supa ner oss.
Vi blev plakat och åkte ner till Robin Hood.
Jag sket i B och dansade med andra.
Det skulle jag inte gjort.
B började också dricka och sen blev det en himla soppa.
Det slutade med att jag fick leda honom hem.
Jag fick tusen kärleksförklaringar och sen blev det bra igen.
Jaha, nu blev det ett väldigt rörigt inlägg.
Men det är svårt att sammanfatta allt som händer härnere.
Nyss hörde vi skott utanför sen kom både polis och brandskår och något vi tror var en turkisk likbil. 
Jävligt säkert land vi bor i.


Iaf, idag har jag och B varit ute och shoppat en mobil så nu har jag turkiskt nummer.
Ben turk säger jag bara.

Aja nu ska jag vara lite social med Helena.
Så vi ska väl Nojja oss lite mer.
Cissi åkte nyss till sin boyfriend.

Tänker på er därhemma!
(när jag inte nojjar ofc.)

Självklart Miss F1 Och Miss F2!
Alanya är redo för er;)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0