Hadi hadi!

Ja, det får jag höra en sissodär hundra gånger om dagen.
Av Mr B.
Det betyder i vilket fall som helst skynda skynda.
Så vad har hänt de senaste dagarna?
I söndags var vi på båtresa.
Åkte med B, Cissi, Emelie + våra grannar.
Våra grannar jobbar också på Robin Hood,
det är Anna och hennes pojkvän Maren.
Det var himla trevligt iaf:)
Idag har my man making in the food.
HAha det är så himla kul, för vad vi än ska göra så säger han making in the.
Tex:
Together making in the beach.
Fan vilken bra engelska han har.
Men han lagar iaf riktigt god mat.
Jag säger bara, Mr B is a keeper.

Ne jag ska inte skriva så mycket mer, men jag tänkte bjuda på lite bilder.

B making in the melondrnk and the turkish frukost.

Mina grills, Helena, Emelie o Jag.

My man is making in the sleeping o så mina grills Cissi o Emelie.

Jag o Helena o B gör ett fint gräddhjärta å mej:)


Ne nu vill Emelie ha datorn.
Såatte ha det så jättebra alla därhemma.
Saknar er!

Snart drar vi till RH.

Pussar O Kramar till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0