Käftenfattarusnälla.

Jävligt bra mening att kunna.
Det tycker iaf min pojkvän.
Eller,
Polis polis potatisglis.
Inte gris utan glis.

Aja iaf vad händer i mitt händelserika liv?
Midsommarafton var den roligaste på mkt länge.
Det började med att jag och Cissi var på RH på dagen och hjälpte B att städa ur baren.
Då dök B's chef upp.
Och helt plötsligt så skulle vi jobba där.
Vi skulle sälja midsommarkransar.
Så vi gick dit vid 10-tiden lite lagom runda under fötterna.
Fick kransjävlarna och sprang runt och tjata på folk.
Sen så hade vi gratis drinkar hela kvällen vilket resulterade i att vi blev dyngpackade.
Kvällens bästa var när vi dansade med 2 svenska killar.
Jag frågade:
"ska ni ha en kransjävel?!"
Dom:
"Näää."
JAg:
"Men stick då för fan!"
Haha, sen var det bara att tjata vidare.
Vi fick även den ljusa idéen att dansa på B's bardisk.
Det slutade med att vi ramlade ner.
Pinsamt?
Inte alls.
B var lite smått arg på mej.
"Hanna you dond dance on the bar!"
Nene okej.
Det första B sa till mej dagen därpå var:
"Hanna, You were a little bit drunk yesterday"
"No baby, I was soooo much drunk yesterday."
"Hanna, you alcoholic"
haha.

Ja, annars så är livet härnere väldigt lungt.
Jag är med B hela dagarna.
Städar i hans jäkla bar, sen åker vi och badar nånstans, sen åker vi hem och sover, sen åker B till jobbet.
Jag gör iordning mej sen sticker jag till B's jobb vid 2-tiden på nätterna.
Spännande va?

Idag har jag iaf agerat turkfru igen och tvättat B's kläder.
 Det känns som att han bor här nu,
han har en massa kläder här och tom en tandborste.
Men jag gillart;)

Sen kan jag även meddela att B ska få en bebis.
Haha, nevars jag bara skojja.
Men han sa det idag.
"Haaaanna my tummy hurts, we having a baby, or no, 5 babies."
Ne här blir det inga babies ska ni veta.
 
Nu ska jag fixa till mej lite.
Sen blir det en ölajävel.

Ni kan räkna med lite flera uppdateringar nu.
Vi har nämligen internet nu:D

Güle güle!

Bilder kommer imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0