Lite solbränna.

Så vad har hänt idag?
Jag och B vaknade vid halv 1,
drog till stranden med hans 2 polare + plus deras flickvänner vid halv 3 nångång.
Sen låg vi där och hånglade (haha) tills typ 5.
Sen drog B till jobbet.'
Vi stack hem och  duschade sen blev det mat ute med en ny tjej som jag lärde känna idag.
Cissi och Emelie var också med, självklart;)
Känns som att vi har kännt varandra i 100 år.
Älskar dom!
Nu sitter vi som vanligt hemma hos Helena och dricker Efes.
Snart blir det hamnen och hämta B.
Myyyys;)

Nepp, nu ska vi leka jag har aldrig, haha:P
Ne, uschaan jag tror att jag är full.

Svarar på kommentarerna imorrn!

Pussar och Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hanna, nu drar vi till flyget om sisådär 2 timmar. Snart Hanna... Snart!



Hångel på stranden...? Hanna,you hoe! ;)

Love u!

Kisss!

2009-06-13 @ 09:09:44
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0