Merhaba!

Sitter hemma hos Helena igen och tar ett par Efes.
Gött gött:)
Idag Har det inte hänt ett dugg.
 Jag och B vaknade klockan halv 4.
 Det första han sa var:
"Thank you Askim."
Jag:
"For What?"
B:
"For letting me sleep."
Haha.
Jag brukar väcka honom astidigt annars och retas.
Skitkul:P
Sen stack han iaf hem vid 5-tiden.
Efter det har vi bara suttit hemma på våran balkong och kedjerökt.
Vad annars?

Ikväll har jag, Cissi och Emelie varit ute och ätit pizza.
Börjar bli tröttt på turkmat.
Sen har vi varit ute och shoppat lite i dom vanliga affärerna.
Jag hittade ett vitt baslinne, det var det enda.

Ne nu en efes och en cigg.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Öööh tjejen! Hur går det att bo ihop med en massa girls? Jag hoppas att det går bra. Så det blev du och Mr B till slut. Känns det bra? Turturduvor... :P Hoppas att han är en reko kille, du är värd det bästa. Jag sitter och målar mina naglar. Måste bestämma vilka nagellack som ska med till Alanya. Jobbar du där nere eller? Sköt om dej! Du festar dåligt tycker jag. ;) Men det blir skillnad att vara där nere lite längre tid. Blir lite mer soft då. När man åker några veckor så blir det mer ös på det. Eller? ;) Pussas och kramas!

2009-06-10 @ 00:26:29
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Fan va skönt att det går bra i er crib! Det är ju superviktigt att det funkar. Naaaw Hanna, har du gått och kärat ner dig? Fan va jobbigt! Och härligt! Njut tjejen! Puss!



Fy satan va gött att det är hot! När man sitter här i Svea så längtar man till värmen. Men det är svettigt att röja asset av sig när det är så där top hot. ;)



Fy fan, jag fattar att man tröttnar! Det känns alldeles lagom för mig att åka 3 tre veckor. Jag skulle tröttna på Alanya annars faktiskt. Så vi kommer inte att få se dig ute och shaka på dansgolvet då? :P



Mmm Efes. Fy fan... Läska mig inte! Det är fan det första jag ska göra! ta en riktigt kall Efes! Aaargh... Mums!



Jag förstår att det är jobbigt att Mr B jobbar på Robin Hood. Massa fulla och snygga tjejer överallt. Men gillar han dej så har han enbart ögon för dej, snygging! Och har han inte det så är det skönt att få reda på det så snabbt som möjligt. Jag hoppas att det blir bra gumman! Jag ska hålla alla mina tummar och stortår för att det blir som du vill, canim.



Ta hand om dig! Have fun with your man. :P Puam! Man kan skriva Puam som ett samlingsord för Puss och Kram. Om man är lat liksom. Puam! Nä fy fan va dåligt. Det är inge bra alls. Jag ska inte skriva så mer. Puss och kram! ;)

2009-06-10 @ 01:18:07
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

Hannaaaa!

Fan vad gött att höra från dig! Sånt gillar vi. Mr B, så han slutade sura? ;) Det gillar vi. Och som Miss F1 sa; chilla lite kvinna. Är han en bra kille kommer han inte ens titta åt andra tjejer, är han det inte är det lika bra att du får reda på det nu.



Men kedjerökning? Hanna, not goot! ;) Och ut och festa måste du för tusan! Vi kommer så vi är på plats i hamnen på söndag. Jävlar vilket röj det kommer bli!



Förresten jag har breakat med Mr E2. Då försökte han ta livet av sig. Men nu verkar han okej. Och så har Mr M1 börjat höra av sig igen, det gillar jag... Förlåt I fucking love it! Problemet är bara att jag råkar veta att han träffar en gammal flamma nu samtidigt. I dont know what to do, han är min alkishäl... Anyway...



Om 3 dagar bär det av för helvete! :D Aaaaaah!

Vi ses i dimman!

Puam! ;)

2009-06-10 @ 09:14:47
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Jossanasp

Hanna-banana-vattenkanna =)

Saknar dej pullan för tusan!!!

Men de låter ju som du har de bra där nere iaf :D Hoppas B har slutat whina nu iaf ^^

Själv sitter ja här o kollar grejer t lägenheten :D fett pepp =)

Miss you honey =)

Hör av dej!!

PoK

2009-06-10 @ 13:00:22
Postat av: Anonym

snääckan, kommer om 11 dagar :) hiiih ! feeeesst !

hälsa helena från mig :)

PUSS JESSICA

2009-06-10 @ 13:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0