71 dagar kvar.

Bara så att ni vet;)


Kommentarer
Postat av: Miss F1

ANSWER: Jag förstår inte heller varför de ska vara så dramatiska hela tiden. Men å andra sidan så kanske de inte förstår varför vi är så mesiga hela tiden. ;) Hahaha, jag känner igen det där med ” you such a lier, you problem”… Ü, en kille jag hängde med i två veckor i Alanya förra året kallade mig också för ”a lier” och att jag var ”only problem” så fort vi var oense om något. Han var en riktig söting. Han målade sina ögon med massa svart kajal. Hahaha, han var en rolig skit. Anyway. Som du säger så är det bara att vara lite kall ett tag så hinner de lugna ner sig. ;) Vem vet Hanna, B kanske aldrig tröttnar… Han kanske är ”the one”… Det du! Det vore något va? ;) Puss på dej!

2009-03-06 @ 15:54:40
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Fan, du leder Hanna! Du har 71 dagar kvar och vi har 99 dagar kvar... ;)

2009-03-06 @ 15:55:40
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0