75 days to go!

Ja nu närmar det sej, haha.
Nästan iaf.
Om 75 dagar sitter jag på planet mot Antalya och ska snart landa.
Underbara tanke!
Det ända tråkiga är att jag ska flyga ner själv.
Jag kommer säkert ha oflyt som vanligt
 och hamna bredvid en tant på 160 kg som ska springa på toa hela tiden,
och självklart kommer jag sitta närmast gången,
och hon kommer försöka att kliva över mej
för att hon har druckit liiiiite för mycket.
Ungefär så kommer det bli, med största sannolikhet.
Men men bara jag kommer fram så är jag happy!

Annars så har jag varit och hälsat på min söta mormor i Linköping idag
(ne jag har fortfarande inget liv.)
Vi har ätit semlor och druckit kaffe.
Och så har vi hjälpt henne att lägga upp alla nya byxor som mamma
och jag har köpt till henne.
Mormor är så söt, men så glömsk.
Det blir äldreboende för henne snart.
Men hon var glad att jag kom och hälsade på henne iaf!
Jag är ju hennes favortit barnbarn:)
(sccchhh)
hehe..

Sen var jag en sväng på Ikano,
tittade lite inne på Gina Tricot, hittade drömklänningen.
Den ska jag inhandla på fredag.
Så det så.

B är riktigt sur på mej med.
Jag vet varför.
Men pallar inte att ta tag i det idag.
Som jag sagt tidigare så är ju inte hans engelska på elitnivå.
Och det blir bara fel när man ska förklara sej.
Och om jag ska vara riktigt ärlig så är jag jävligt less på att behöva förklara mej hit och dit!
sooo screw that today!

Aaaa, Lily Allens nya låt The Fear är sjuuukt bra!

Yeah I'm not a saint but I'm not a sinner
and everything's cool as long as I'm getting thinner

 
haha, det får bli mitt nya motto!

Jaja

Iyi aksamlar!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

SV: Okey, nu är jag med! Jag får höra med Miss F2 hur storyn var med din B. ;)



Shit, vilket äventyr att hänga i Alanya i ett halvår. Då kan det hinna hända en hel del grejer! :) Det är nog tur att jag enbart åker några veckor i stöpen... ;)



Det är nog ganska troligt att din B och min K känner varandra. ;) Hur är den där B då? En seriös människa eller vad tror du?



Puss och kram!

2009-03-02 @ 19:20:55
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Sofiya

Sv: Tack!

Haha har du oxo linnet med rosorna? :) skit fint!



En fråga, om bilden på din design, den första längst upp med Turkiet flaggan, har du tagit den själv? I så fall vart? Tänker på ett ställe ja själv tog en nästan samma bild, tänkte om de va samma :P

2009-03-02 @ 20:51:16
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Miss F1

SV: Jag hoppas att du fortsätter att blogga när du är där nere sen. Det vore sjukt kul att följa era äventyr! ;)



Är du intresserad av något seriöst med B eller känns det helt off? Klart du får fråga! Du får fråga vad du vill! Jag svarar på allt! ;)



Jag är faktiskt lite osäker på om det är en förlovning eller inte. ;) Enligt K är ringen menad som en kärleksgåva, men jag tror att budskapet är: "vi ska gifta oss i framtiden".



Så, jag väljer att svara för både mig och K: Nej, det är inte en förlovning. Det är ett tecken på vår envisa kärlek. Sen får vi se vad som händer i juni. ;)



Vad vill B då? Sätta en ring på ditt finger? ;)



Förresten, jobbade B hela säsongen 2008 på Robin Hood?



KRAM! :)

2009-03-02 @ 20:51:27
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Vilken är drömklänningen på Gina då? :)

Den "rynkiga"?



Kram

2009-03-02 @ 21:46:07
Postat av: Jonna

Jasså DEN ;O)

I motala finns den kvar.

I allafall i mintgrön, AS SNYGG verkligen.

Dock inte på mej.



Pöss!

2009-03-02 @ 21:54:02
Postat av: Miss F1

SV: Jag hoppas verkligen att du fortsätter blogga! :) Internetcaféer finns det ju alltid… Hur funkar det med mobila bredband? Blir det dyrt som satan om man brukar det i utlandet lr? :O



Jag är LIVRÄDD för kulturkrockar! Så jag vet absolut vad du menar! Det är därför jag hela tiden varit så tveksam till K. Men nu har jag bestämt mig för att ge hela skiten en chans. Så får vi se vad som händer. Jag skulle så gärna vilja höra vad som hände med M. Om du vill alltså? Annars så skiter vi i det naturligtvis! Men jag gillar grejen med att lära sig av andras erfarenheter… Så du får hemskt gärna dela med dig om du vill…



Vad roligt att du har läst alla våra inlägg! Då är du en expert på mig och Miss F2 nu då. ;) Det kan vara bra att ha en expert som dig, för många gånger vet jag varken ut eller in! :P



Vad jag känner inför giftermål? Öjöjöj… Jag är 28 år och brinner för min framtida karriär. Mitt fokus ligger på detta och jag har under det senaste året bestämt mig för att inte lägga någon energi på killar. För det har jag gjort hela mitt liv. Men så träffade jag K förra året. Det är mycket med honom som säger mig: Spring för i helvete! Men samtidigt så är jag nyfiken på vart detta kan leda.



Jag har gjort många vågade och kanske inte de mest smartaste valen i mitt liv och jag har inga planer på att göra några repriser på detta. Så märker jag att det går utför eller att K inte är någon för mig, så säger jag tack och adjö.



Jag ska dra ner och spendera tre veckor med K i juni. Jag ska ge honom en ärlig chans. Sköter han sig och det känns bra så kommer jag att vänta på honom när han gör lumpen. Jag är en helhjärtad människa och funkar så. Korkat? Yes. Men thats me. ;) Sen får man väl testa på att leva tillsammans innan man bestämmer sig för giftermål.

Jag är ju fan emot giftermål. Jag har inte tänkt att gifta mig. Men betyder det så mycket för min partner så får jag väl göra det. Hade det varit en kille som tänker som jag så hade jag kunnat gifta mig med honom i juni. Det är ju bara att skilja sig sen. Men det funkar ju inte riktigt så med K. ;) Därför är det viktigt att verkligen veta vad man vill innan man säger ”i do”.



Shit vad jag svamlar… :O



Vad känner du inför B? Du gör som jag; kollar läget lite lr? ;)



Förresten, K är inte Alanyabo heller från första början. :) Han kommer från en lite större stad nordöst om Alanya. ;)



Kiss!

2009-03-02 @ 22:02:56
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Sofiya

Sv: aa de är de...



Okej, ja tog på Sunpark Garden... :P

2009-03-03 @ 10:47:04
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0