Då var det 69 dagar kvar.

Ja det närmar sej;)
Hmm, har liksom inget mer intressant att tillägga.
Händer inte ett dugg.
Är iaf ledig.
Går på natten imorrn och slutar söndag morgon.

Usch, önskar bara att det blir maj.
Gud vad underbart sen när man får börja packa och grejja.
Ser tom fram emot tåg och flygresan.

Bläääää...
Det är min synpunkt på det hela.

Hopp, då damp det ner ett mejl.

Tomorrow is M's Birthday!
Send him a gift!
Hmm, tror inte det?
Men Grattis ska man väl säga.
Grattis grattis.


Roligare än så här blir det inte.
Så,

Görüşürüz!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

69 dagar för dig, 85 för oss. Det känns som dagarna bara försvinner. Snart står vi där i Alanya och det är dags att åka hem igen, fy faaan!



Jaaaaa! Skicka ett grattis till M! Skitspännande ju! Rör om i grytan lite ;)



Jobba lugnt idag. Jag och Miss F1 ska ut och röja första gången på väääldigt länge. Shit vad vi ska shaka asset!



Ha en riktigt bra helg!

2009-03-20 @ 09:41:38
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

ANSWER: Japp, han ändrade sig bara sådär. Han hade en superkonstig inställning och betedde sig som en fjortonåring. Han lyssnade inte på vad jag sa och han bara anklagade mig för en massa saker. "I dont trust you". I dont trust grills". I dont want grillfriend". " You plays me". "You play grill". Och så vidare. Jag fattar inget. Och jag är trött på hans spel. Han kan ju inte bry sig om mig om han beter sig sådär. Jag vet inte. Men jag fortsätter vara tillsammans med Mr H2 och så får jag se vad som händer. Han kommer nog att bryta upp med mig några gånger till inom det snaraste. För att jag ska palla med det så måste jag låta mina känslor för honom svalna lite. Annars blir det för jobbigt. Och jag får väl vänta och se om han ens kommer att vara i Alanya i juni som han lovat. Han skrev ju till min fejkprofil Hannah på msn att han ska in i maj...

2009-03-22 @ 10:37:33
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

ANSWER: Alltså Hanna, you are fucking amazing! Du fattar alltid prylen! Jag har sån jävla ångest för att jag hånglat o prylat med en annan kille. Å nu kommer du o skriver en sån här grej! Det gör mig alldeles varm inombords. Du är helt underbar! Dejten var riktigt trevlig o jag ångrar inte att jag gick på den. Hoppas att du får en superkanoners dag imorgon! Puss o kram på dej!

2009-03-23 @ 03:12:45
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Jaaa, dessa turkkillar! Jag skulle behöva gå en kurs i hur man ska handskas och kommunicera med dem på bästa sätt. Jag trodde att jag hade fått grepp om Mr H2, men nooooo. Jag har ingen aaaning om vad han håller på med eller hur jag ska handskas med honom. ;) Men det är väl lite det som är charmen med det hela också. En utmaning helt enkelt. Ett äventyr. :P Nu är Mr H2 så jävla mysig o gullig igen, helt sjukt. Vad har du för status på din Mr B1 då? ;) Status grinig? status gullig? 8) En stooor jävla kram på dej!

2009-03-23 @ 15:05:38
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0