FF.

Jajamen!
Nu jävlar ska alkoholen flöda i tre veckors tid;)
Nevars, så roligt ska jag nog inte ha det.
Känns som att jag har tur om det händer en gång.
Mamma och Lasse sitter iaf på planet till Australien nu.
Är inte speciellt avundsjuk.
Tänk er att behöva sitta på ett plan i 20 timmar.
Själva resan tar sammanlagt 25 timmar.
Ne fy fan,
Jag t ycker det räcker med max 5 timmar.
Sen är det enough för mej.

Nu har jag klarat av den här helgen också.
Vet inte när jag jobbar nästa gång.
Vilket suger.
Så nu börjar snart jakten på timmarna del 3.
Annars så har jag var ovanligt pigg idag.
Jag har varit ute och gått, städat lite och sen var jag nere i förrådet och hämtade alla mina sommarkläder från förra året.
Så jag har sorterat lite.
Hittade 3 klänningar som jag inte ens hade tagit bort prislappen på.
Vilket fynd:P
Men tyvärr så är det ju så att man är ganska så trött på käderna man hade förra året.
Så det blir att handla lite till ändå.

Hade även tänkt att ha lite "hemmaspa" ikväll,
peela, fotbad, inpackning...
Jaa hela kitet liksom;)
Men det blev inget.
Jonna kom och "störde" mina planer.
Men jag har hellre dej som sällskap än fotbaljan:P
Så vi har suttit här och snackat hela kvällen.
Som vanligt om misslyckade fyllor (det har jag en hel drös) och gamla ex.
När man tänker efter är dom inte mycket att hänga i julgran.
Haha, ne inte alls faktiskt.

Nu är det bara 59 dagar kvar,
så att ni vet.
Jag blev inte ett dugg avundsjuk när jag såg att Cissi och Emilie har 32.
Nej då, inte alls.


Imorrn kallar tvättstugan på mej.
Tänkte att jag skulle vara duktig och tvätta alla sommarkläder och arbetsskjortor.

By the way,
Nu ringde mammsen.
Dom var nu i Kuala Lumpur, Malaysia:)
Nu ska dom bara vänta i 3 timmar sen är det vidare till Melbourne.

Jaja,

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Har "bara" 75 dagar kvar ;) Tiden går fast långsamt!

2009-03-30 @ 12:10:13
URL: http://svanberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0