Good news!

Äntligen!
Efter allt för många deppiga inlägg så har jag goda nyheter:)
Jag har fått ett nytt jobberbjudande!
Chefen från Hagagården (demensboende) ringde idag och frågade om jag ville börja jobba hos dom.
Visserligen som timvikarie, men det ger ju fler timmar.
Det hör ju inte till vanligheterna att arbetsgivarna tar kontakt.
För jag har inte sökt jobb där.
Så på tisdag börjar jag:)
Ska först gå bredvid, men det känns lite tryggare.
Då dom förmodligen jobbar på ett annat sätt än vad jag är van vid.
Hagagården ligger i samma byggnad som avdelningarna jag jobbar på.
Så det är ju inte helt främmande.
Jag har även jobbat nätter där så det här blir nog skitbra!
Kände mej nästan ärad när jag fick erbjudandet,
då dom är väldigt restruktiva med sina anställda.
Sååå idag är jag på toppenhumör:)

För att fira mitt "nya" jobb så har jag shoppat loss på H&M's web
bland alla nyheter:)
Hittade en massa fint, bikinisar, toppar, väska, smycken och skor.
Billigt blev det inte, men det skiter jag i;)
Måste ju unna sej liite.

Sen pågår seriös auktion på tradera kan jag bara tillägga.
Om jag får den ska så ska jag berätta vad det är.
Men tänker inte säga ett ord än...
Då kommer ni bara bjuda på den;)

Idag kom även klänningen från Gina Tricot,
kanonfin!
Den var typ hallonröd.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Fan vad gött med lite fler timmar och en ny arbetsplats. Congrats! Jag jobbar som säljare just nu. Jag har under hela hösten varit arbetslös och sökte jobb längre och längre bort från min utbildning och mina intressen. Så en dag i december fick jag jobb som säljare och i brist på annat tog jag det. Men det har nu efter snart tre månader visat sig vara ett jobb som gör mig mer eller mindre deprimerad. I början var det helt underbart roligt och jag tycker fortfarande att det är kul men det är så mycket annat som också spelar in, arbetstiderna till exempel. Jag brukar jobba 10-11 timmar om dagen. Idag har jag jobbat 10½ timmar och tjänat hela 0:-. I feel so happy today... Självklart har jag mig själv att skylla över att jag inte fick sålt något idag,jag vet bara inte vad det är för fel jag har gjort. Nu vill jag ha ett bättre jobb...



Näää nu vill jag inte tråka ut dig nåt mer... Men så ligger det till i alla fall...



Ååååh shopping! Jag är så jävla sugen! Det senaste plagget jag köpte var för ett par veckor sedan och det var en top till jobbet. Plagget innan dess var ett par byxor till jobbet (vi har dresscode så man måste klä sig "snyggt", blä!). Jag vill bara köpa grejer goddammit!



Yes E han har visat sig vara en riktig romantiker han. I like it, bara det inte blir för cheesy för då blir det bara skrattretande. Anyway...

2009-03-05 @ 23:31:43
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: Sofiya

SV: Ja jag hoppas verkligen att jag kan åka! men lönen har fortfarande inte kommit :/ :( ! fuckin skit alltså...

2009-03-06 @ 09:12:04
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Sv: tack så mkt :) det behövs att folk håller tummarna nu!!

2009-03-06 @ 13:38:46
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0