Hur ska det gå?

ja det kan man undra..
Nu har jag shoppat loss igen.
Denna gång klänningen som jag skrev om i förra inlägget.
Idag fick jag en smsavisering från H&M.
Varor från H&M hämtas efter 17:00 på Preem..
Hmm, har jag kanske blivit shoppingmissbrukare?
Haha, nevars.
Så illa kan det väl inte va.

Iaf så fick vi ändra shoppingdagen till torsdag istället.
Jag åkte på att jobba fredag natt .
Woho.
Men mera pengar till Alanya.
Fast å andra sidan så är det säkert inte lika mycket folk på stan på torsdag.
Och det är ju bra.
Folkskygg som jag är;)

Nu är det snart sängen som gäller för mej.
Och imorrn så är jag lediiiig!

Iyi Gecler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

"Bailey's, vodka, martini, intresserad?"

Om jag är?! Yes!



Shoppa på du så mycket du bara kan här hemma så du inte känner dig tvingad till alla de white-trashiga "märkeskläderna" i Alanya...



Puss och natti på dig!

2009-03-23 @ 23:55:24
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Ja visst vettu :)

Kunde inte låta bli.

Du vi ska inte gå o handla ihop sen

tills imorn?

Slå en signal när du får tid.

kram

2009-03-24 @ 10:08:08
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0