Jaha ja.

Då var det söndag igen.
Och jakten på arbetstimmarna fortsätter imorrn.
Kuuul.
Men det ska bli kul att börja på den nya avdelningen på tisdag.
Lite nervös är jag, men bra att se något annat.

Dagen har varit ganska så händelselös (no shit?).
Mamma och jag tog en promenad idag igen.
Fick ett infall att gå in och titta i kyrkan.
Nej då, jag har inte blivit religiös.
Bara det att våran kyrka är så fin och byggd av heliga Birgitta.
Mammas guidade tur fortsatte alltså idag.
Så ytterligare en historialektion.

Nu har jag precis haft msn-dejt med B.
Han är inte ett dugg sur nu och påstår att han aldrig varit det.
Nene.
Han satt iaf och vinkade med sin Nallebjörn i web-camen.
Måste säga att han är riktigt söt ibland.
Sen gnällde han lite över att jag fortfarande inte shoppat en webcam.
Men nu har jag faktiskt spanat in en på NetonNet.
Han är väldigt bekymrad över att jag ska bo i Alanya.
"I fear, I loose you"
Nerå, det gör du inte.

Fick ett väldans oväntat samtal förut.
haha.
Aka/monstret från Alanya ringde mej.
Bara ett par signaler, men undra vad fan han ville.
Jag dansade (eller jag stod och dansade, han ville va med),
sen var jag väl lite på lyset och gav honom mitt nummer.
Sen stalkade han mej några dagar.
Men har inte träffat honom sen dess och inte pratat med honom.
Hmmm..
Han var väl en riktig hottie Joss?!
Haha:P
Kanske nåt att satsa på.

Well.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hahahaha!

Det är som att läsa våra storys fast de handlar om dig :)



En gång var det en turk på Robin Hood som jag inte blev av med. För att få tyst på honom gav jag honom mitt nummer. Sen ringde han och ringde, men guess what!? Jag svarade aldrig! Mohahahah!

2009-03-08 @ 23:53:22
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F2

Hahaha! Ja turkkillarna är inte direkt som svenska killar ;)

Tur är väl det ;)

Shit vad jag saknar Alanya!



Det var första gången jag pratade med E, han har pratat med mig i ett par månader redan. Men det var första gången han fick höra min röst nu. Lite jobbigt, han hade svårt att förstå allt jag sa. Jag försökte ta det lugnt och riktigt jävla slow... men men, det tar sig nog snart :)

2009-03-09 @ 07:37:07
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0