Jobb!

Chefen ringde nyss,
så vid halv 4 ska jag gå och jobba.
Finally!
Kanske inte är så normalt att längta till jobbet.
Men å andra sidan så är jag inte speciellt normal.
Jag hatar att bara gå hemma och dra, måste känna att jag gör något vettigt.
Och nu när jag inte jobbat sen i söndags så känner jag att jag börjar bli sinnessjuk.
Det vore ju inte så bra..

Imorse var jag hos tandläkaren.
Dom skulle fixa till visdomstanden.
och det innebar en borr.
Jag som aldriga har borrat i nån tand innan,
tyckte väl att det vore skönt med lite bedövning, tandläkaren instämde.
Så dom gav mej en spruta, var ju inte så farligt.
Men inte fan hade jag räknat med att bli förlamad i halva fejjat!
Så från halv 10 tills nu ungefär har jag gått runt och dreglat och bitit mej i läppen x antal gånger.
Niiiice.

Sen har Jonna varit här en sväng och druckit lite kaffe (jag försökte).
Hon hade varit hos frissan,
riktigt fin blev hon:)

 Ne nu ska jag ta och käka nåt,
sen är det bara att byta om till den sexiga jobbutstyrseln.
 
Güle güle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0