Slö dag.

Då var det redan Tisdag igen.
Idag har jag inte gjort så mycket.
Varit ute och gått som vanligt, plågat mej själv med magtränaren.
Jessie kom hit och drack kaffe och så satt vi och snackade ett tag.
Sen har jag varit och handlat lite.
Jaa, that's about it.
Nu har jag precis marinerat lite kött.
Det blir wok ikväll.
Sen så kommer Jonna, tänkte att vi skulle se den där nya filmen Dumpad.
Tror att den kan vara bra.
Till det ska vi äta morot och gurkstavar, dip till det.
Fan vad nyttiga vi är:)

Sen så måste jag erkänna att jag ska titta på sista delen av Den rätta för Rosing.
Pinsamt egentligen.
En 35-åring som seriöst funderar på ett förhållande med en 19-åring.
Där kan man verkligen snacka lammkött.
Inte ens jag som är 22 år skulle överväga ett seriöst förhållande med en 19-åring.
Iaf,
Så vem ska hon välja 19 eller 22-åringen?

Nu ska det wokas!

Iyi aksamlar!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Inte ett seriöst förhållande kanske men what about ett oseriöst?! Det kan vara välkomnat! :D

2009-04-02 @ 17:04:20
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0