Varför?

Ja, varför gick jag ut och gick imorse?
Ångrade mej så fort jag kom utanför dörren.
Inatt har det alltså kommit en decimeter snö.
Och idag är det svinkallt, storm och det bara yr om snön.
Men solen skiner.
Jävligt skumt väder måste jag säga.
Varmt som bara den i solen och svinkallt i skuggan.
Vad hände med vårvädret?
Igår var det 7 plusgrader och sol.
Idag är det 4 minusgrader.
Nice.
Nope, inte ett dugg.
Men ivilketfall som helst så tog jag den vanliga promenixen imorse.
Tänkte faktiskt vända och gå in när jag kände hur kallt det var.
Men jag tänkte, va fan,
om klänningen som jag inhandlade igår ska sitta snyggt så lär jag nog få kuta runt som en galning.
Sen när jag kom hem så drog jag fram min magmaskin och körde som fan.
Så att imorrn kommer inte jag att kunna skratta, gå eller hosta.
Men det är smällar man får ta.
Om man vill vara fin så får man lida pin. 
Eller vad man brukar säga.

Nu är det duschen som gäller.
Sen ska jag till Preem och hämta paketet från H&M och kanske gå och handla med Jonna.
Ikväll ska det lagas Lasagne.

Güle güle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0