10 dagar!

Nu är det nära!
Snart dags att börja packa, om ett par dagar iaf:)

Helgen har varit lugn.
Jag och Jonna tog årets cykel-roadtrip igår.
Hela lååånga resan är fotodokumenterad.
Egentligen kan man inte kalla det för roadtrip, vi skulle liksom ut till Mammas sommarstuga.
Men det är lite över 1 mil ut, och jag kan säga att det var jobbigt!
Hade motvind dit, och ännu värre motvind hem.
Fy fan, idag skulle det behövas en sitt-ring.
Eller vad säger du Jonna?
Fy fan vad ont i röven vi hade.
Alltså, inte i röven utan stjätmusklerna.
Det blir iaf ingen cykling för mej på ett par dagar, that's a promise.
Bilderna kommer iaf imorrn.

När vi kom hem mötte vi upp "fiddelutt" och så käkade vi lite pastasallad.
Sen satt Vi och fixade med min blogg i flera timmar.
Men jag måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet:)
Tack Jonna!
Blev ju såklart Eurovision med en massssa godis.
Måste säga att jag gillade Jonna Booty-dans till Greklands bidrag.
Jag och Sofi bestämde också att vi ska söka nästa år under artistnamnen:
Hannabanana & Fideli Fiddelutt.
Tror att det blir bra som fan;)
Så jag säger bara:
Watch out Sweden!
Men va fan hände igår egentligen?
Norge vann!?
Hallååå, den var ju sämst.
Vi kanske skulle skickat "snälla snälla", hade vi haft en chans då?
Sverige floppade igår.
Hmm, det var ju ovanligt, himla otippat måste jag säga.
Aja, Turkiet kom ju 4:a iaf.
Det var ju bra.

Denna söndagen har spenderats ute i sommarstugan.
Fast idag tog vi bilen, tack och lov.
Min söta mormor var med också.
Yrslig som aldrig förr.

Nehepp, bilder kommer som sagt imorrn.
Nu ska jag strax åka och jobba.
Inte direkt supertaggad.

Güle Güle!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hannabanana! 9 jävla dar!! Fy fan! Ja det är hög tid att börja packa hörrö! Det kommer med all säkerhet behövas en hel del ompackningar ;)



Ja ont i asset, schorry jag menar stjärtmusklerna, är lätt att få. Men för det mesta är det värt det. Ni fick ju en trevlig tur och bättrat på lårmusklerna, det är inte helt fel!



Eurovision yes. Vi hejade på Turkiet, Azebadjan och Ungern, det gillade vi ;)



26 days...

2009-05-18 @ 12:37:17
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Heej! Jag har en fråga, tänker du packa ner hårtork, plattång, locktång m.m. ? :) Kram

2009-05-18 @ 15:13:16
URL: http://svanberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0