17 Dagar!

Japps, kan ni förstå?
Känns som att det var igår när jag bokade flygstolen ner.
Men det var 17 mars.
Fan vad fort tiden går!

Iaf så har det varit en lugn söndag.
Tog den vanliga promenixen imorrse.
Sen åkte jag, Jonna och Mamma ut till landet.
Så där har vi legat och pressat större delen av dagen.
Känner mej ganska så brun nu faktiskt.
Lite mindre som ett lakan iaf.
Nu har jag precis varit ute och tagit en prommis med Jonna.
Blåste halv storm ute.
Fan vad gött att slippa den här blåsten om ett par veckor!

Självklart så har jag invigit nya kameran med:
(proffsfotograf som jag är.)

Jonna och Jag, som för övrigt ser ut som en jävligt gla människa.

Och självklart en bild på "mannen i mitt liv" Herman:


Nu blir det en cigg,
sen ska jag faktiskt ta och leta fram någon bra bok och krypa ner i sängen.
Var jätte-längesen jag läste en riktigt bra bok, så nu ska jag hitta en!

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha vi kan fylla våra väskor med naturgodis istället för kläder så KANSKE det räcker hela sommaren ;)



Nej det har du rätt i! Tiden går ju faktiskt riktigt fort och nu är våren här så då gillar man Sverige lite mer också ;)



Hmm.. det blir alltid invecklat när det kommer turkar in i bilden ;) Ja det får du göra! Kan ta och berätta min "turk-historia" då också, den är ganska invecklad och konstig den med ;) fast nu i efterhand när man tänker på allt så är det ganska rolig faktiskt!



Jag har två män i mitt liv, Simba och Tiger heter dom! Nästan lika söta som din katt ;D



Kram!

2009-05-11 @ 13:36:15
URL: http://svanberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0