Äntligen!

Eller äntligen och äntligen,
var ju bara utan dator i 2 dagar.
Anyway, så har vi fått en sprillans ny dator.
Med det nyaste XP, och jag fattar nada.
Men ni som har läst min blogg tidigare är väl inte speciellt förvånade.
Jag är ju inte det värsta teknik-snillet om man säger så.
Iaf, så hittar jag inte ett dugg.
All musik ligger på andra ställen, likaså bilder och annat.
Men men, jag lär mej väl snart.
Goda nyheten är iaf att alla filer gick att rädda.
Så allt finns kvar.
Goood:)

Annars så är jag förbannat trött.
Har inte fått sova så många timmar.
Sen har jag ett okänt missat 0090-nummer på mobilen.
Hmm, vem?
Jag har 3 alternativ.
Men jag vågar inte att ringa upp,
det kan ju liksom vara någon som jag inte vill prata med.
Så är det något viktigt så ringer han/hon/dom(?) upp igen.

Nä, nu ska jag ta och "lära känna" datorn lite.
För övrigt så tänker jag inte gå utanför dörrn idag.
Även att solen skiner som aldrig förr.
Nääröö, jag ska sitta i min morgonrock hela kvällen.

Imorgon så ska Jag och Jonna ta cyklarna ut till Nässja.
Vem vet, det kanske blir sista solningen innan Alanya?

Btw, 12 dagar kvar;)

Iyi Aksamlar!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Ååå ja fy fan, jag såg nellys nya prylar! Så fina klänningar. Det kliar i mina fingrar. Men jag måste sätta stopp nu. Nu måste jag rikta in mig på området linnen. Partyvarianter dessutom. Det är inte det lättaste.



Fan va roligt med ett gäng bruttor i Alanya! Känner ni varandra sedan tidigare lr har ni sammanstrålat på grund av boende? Hoppas att ni får skitkul ihop!



6 bikinis räcker nog ganska bra tror jag. ;)



Alltså, Hanna. I fucking love you! Du vet det va?! Du är så jävla förnuftig! Det var precis vad jag behövde höra! En stor jävla kyss i pannfläsket på dej! Jag ska fortsätta hålla kontakten med Mr H2 som jag har gjort tidigare och jag ska inte hänga upp mig på honom för mycket. Vilket jag har lyckats någorlunda bra med tidigare iaf. ;) Jooo, men det har jag ju. Jag balanserar ju ut det genom att ligga lite med Mr W1 exempelvis. Keeping it real så att säga. :P Tack för tipset! Du är helt jävla supertoppen! Hoppas att du är fullt medveten om det, tjejen! :D



Så Mr M har blivit lite mer ihärdig den senaste tiden? Vet han att du kommer ner snart lr? Är han någon som du är orolig för att stöta på där nere eller kvittar det dig? Hoppas att han inte stör dig allt för mycket... Han är helt körd lr? Du kommer aldrig ge honom fler chanser?



Jag ska ha det toppen ikväll! Hoppas att du får det superbra med! En stor kram på dej!

2009-05-15 @ 18:02:00
URL: http://sickitellyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0