Då kör vi:)

Alanya 2009, here I come!
Fy fan vad kul det ska bli.
Men fyyyy vilken resfeber jag har haft de senaste 2 dagarna.
Första gången i mitt liv jag drabbas av det.
Men nångång ska väl vara den första.

Det har varit lite dåligt med uppdatering nu.
Men jag har haft fullt upp.
Igår var det Ikea med Sofi, Mamma och Anneli.
Sofi skulle handla allt nytt till hennes nyinköpta lya.
Hon handlade så mycket så när kassörskan såg oss med 4 överfulla vagnar så öpnnade hon en ny kassa.
Bäst var när kassörskan sa:
"Hmm du måste nog delbetala, vi kan inte slå in mer än än 99 varor på ett kvitto."
Haha, vi satt som packade sillar på vägen hem.
Självklart shoppade jag lite kläder också.

Idag har jag varit i Lkpg igen.
Men nu tog jag stan, sen åkte jag ut och hälsade på farbror, faster och Pappa.
trevligt!:)

Några av inköpen de senaste dagarna:







Sen blev det en svart klänning till, ett nattlinne, en massa smycken och lite hårspännen och småskit.
Fick äntligen tag på en vit klänning!
Så nu ska jag väl klara mej därnere:P
Förhoppningsvis..

Kvällen har spenderats med Mamma, Jonna och Sofi.
Vi har lagat lite mat ihop och pratat en massa.
Som sagt det är det vi är bäst på.
Tack så mycket för de fina blommorna,
synd att jag inte kan ta med mej dom;)

Bara så att ni vet så kommer jag sakna alla här hemma massor!
Bered er på sms-terror de närmaste veckorna:P

Nä, nu måste jag sova.
Upp tidigt imorrn och greja med det sista.

Tänk på mej 17.20 imorrn.
För då lyfter nämligen jag;)

Uppdatering kommer från Alanya om ett par dagar.

Massor av Kramar till er alla!
 
Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Jossanasp

Kommer sakna dej som tusan gumman =) hör av dej så fort du kan =) Ha de så kul du bara kan nu o drick o sola åt mej me =) kraam

2009-05-27 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0