Fjortis på nytt.

Det kan man säga.
Var och mötte Sofi förut,
så vi har lagat mat och bakat en hallon/chokladpaj.
Pajen var inte helt fel kan jag säga.
Hmm, det kanske inte är så konstigt att den här bantningen inte går riktigt som jag hade tänkt mej.
Aja, jag har iaf gått ner dom kilona som jag la på mej i Norge.
Usch, Norge åker jag aldrig, och då menar jag aldrig tillbaka till.
Nä ni, fy fan.
Kallt så in i helvete och dyrt som fan.
Det var ju knappt att man hade råd med skithuspapper.
Och då är det fan illa.
Ne det var ett pissigt land.

Tillbaka till "fjortis".
Jag tyckte att Sofi kunde hjälpa mej med att välja ut smycken som jag ska ha med mej ner.
Det slutade med att vi ballade ur totalt.
Har inte garvat såhär mycket på hur länge som helst:D
Vi har alltså klätt ut oss i skumma frisyrer, läppstift, hängt på mej alla smycken som jag äger.
Och skrattat tills vi fick ont i magen.
Fan vad skoj det är att få vara riktigt barnslig och omogen, ja som en fjortis ibland!
Haha.
Hon har nu fått mej att slänga en massa saker som jag borde slängt för lääänge sen.
Som t ex:
Gamla boardingcard (fattar inte varför jag sparar sånna),
missfärgade smycken,
gammalt AI-armband från nåt hotell ( vad fan ska man ha det till liksom?).
Plus en massa mer.
Jaa jag är en riktig spara.
Ungefär som en hamster.
I en av mina plånböcker ligger det tom en blomma som Mr B gav mej sista dagen i Alanya.
Mycket att spara på.

Sofi & Jag i Västervik.

(Ska väl säga att vi är lite "runda under fötterna" på just denna bild, hmm det kanske syns?)

Ne jag orkar inte skriva något mer ikväll.

Kommer en liten update om mitt superspännande liv imorgon.
Eller tamorow som Mr B skulle ha skrivit.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Nä varför va i Norge när man kan va i Turiet?! Varmare, billigare men kanske inte mindre fjortis-aktigt dock... Anyway, i Alanya får man ha vilken ålder som helst. Jag menar, hur många 40-åringar beter sig som 40-åringar när de är i Alanya? Not so many. Deras ålder sjunker kraftigt och med all säkerhet sjunker den förbi vår uppskattade ålder också. Låt oss säga att vår beräknade ålder hamnar på 17-18, ja då hamnar 40-åringarnas på sisådär 14. Då är de ju lugnt att vi som är yngre från böjan agerar yngre. Eller hur? ;)



Svammel svammel svammel...



Blomma från Mr B? Nawwww! Sånt gillar vi. Och att du behållt den! Hihihi! Hannaaaaaa ;)

2009-05-08 @ 00:26:31
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0