Guess what?

Det blev ingen skön slappardag som jag hade tänkt mej.
Mitt fantastiska jobb ringde och väckte mej strax innan 7 imorse.
Då var det bara att sminka över de värsta ringarna under ögonen och masa sej iväg.
Yeeeey.
Så jag var hemma strax efter 5 i eftermiddags.
Tröttare än någonsin.
Kvällen har som vanligt spenderats i sletna mysbyxor och knut på huvudet á la Teskedsgumman.
Hoooot;)
Or not.

Det blev alltså ingen film med Joss ikväll.
Fan säger jag bara.
Alltid är det nåt som kommer emellan när vi ska hitta på nåt.
Aja, men vi ger det ett försök imorrn igen.

För övrigt så saknar jag min mobil massor.
Är ganska så trött på min lånetelefon som liknar en mindre tegelsten.
Så jag vill ha tillbaka den nuuu.
Men det blir väl inget.
Får helt enkelt ge mej till tåls till nästa vecka.

Längtar tills på fredag också.
Då ska jag äntligen fräscha till mitt hår med en välbehövlig klippning.
Jag ska även införskaffa mej en digitalkamera, (ni kanske har märkt att jag inte är speciellt haj på tekninska prylar, äger en walkman-mobil, och inget mer.) och en massa nya underkläder.
Sen ska jag lukta på en massa parfymer,
har inte en aning om vilken jag ska beställa ur Taxfree-katalogen.
Yes, det blir nog bra.

Dessa skor skulle inte sitta helt fel;)

Faaan vad fina dom är!

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Fy fan! Jag vill ju leva singelliv med dig och Miss F1, Hanna! Vadå liksom? Ska jag sitta hemma på kammaren med Mr E2 och hans familj och dricka te på kvällarna när ni är ute och shakar asset så hårt det bara går?! Nä! Det tar jag fan inte! Hur tusan gör jag för att spendera en massa tid med Miss F1 utan att Mr E2 blir ledsen?

2009-05-07 @ 00:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0