Haaaappy!

För idag fick jag tillbaka min mobil!
Det är nästan så att jag blir lite kär.
Inte riktigt kanske.
Nu går det att ladda den igen plus att dom hade bytt hela fronten på den.
Inte en aning om varför, jag har då inte märkt något fel på den.

Annars så har jag jobbat idag.
Sen åkte jag och mammsen in till Motala med Herman.
Han fick den årliga vaccinationen.
Världens sötaste vetrinär fick vi med.
Han blev helt kär i Herman, pussade som en galning på'n.
"Åhhh vad fin han är, och det säger jag inte bara.."
Haha, det är inte annat än att man blir lite stolt.
Ungefär som en mamma som får komplimanger för sin bebis.

Fick även min nya locktång idag.
Den verkar kanon:)
OBH Nordica, Björn Axén.
Så den ska provas imorgon.

Fan vilka konstiga drömmar jag har nuförtin.
Alla handlar om Arlanda.
Jag shoppar i taxfreen,.
jag fikar,
jag dricker en öl,
jag härom natten drömde jag tom att jag satt fast i en hiss,
med mitt ex.
Ingen sådär jättetrevlig upplevelse ska jag tillägga.
Vi satt bara i varsitt hörn och glodde.
Kul liksom.
Ne, inatt kan jag väl få drömma att jag är i Alanya istället.
Eller åtminstone på Antalyas flygplats.

Nu ska jag duscha, sen blire ett fotbad.
Om jag orkar.

Puss & Kram!

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Ja, fy fan vad störd jag är i huvudet just nu. Jag är helt jävla fucked up. Och jag har fan ingen aning om om han playar mig eller om han älskar mig. Jag vet inte hur jag ska få reda på det heller. Det bästa är nog att jag glömmer honom. Men det är fan inte lätt.



Öh, no hard feelings Hanna! Du kan aldrig få mig att må dåligt! Du är ju helskön! ;)



Puss på dej!

2009-05-12 @ 23:39:39
URL: http://sickitellyou.blogspot.com
Postat av: Miss F1

Alltsååååå, hur många dagar är det kvar för dej nu!!!!!???? Det kan inte vara många!!!?????? :D

2009-05-12 @ 23:50:35
URL: http://sickitellyou.blogspot.com
Postat av: Miss F1

Nu jävlar är det 31 dagar kvar! Att du bara har 14 dagar kvar är Sick I Tell You! :P Du har bara två veckor kvar! Fan va gött!



Har du provpackat än? Jag shoppar klänningar och prylar till Alanya för fulla muggar. Idag kom en jättefin starkt aprikos klänning från Nelly hem i brevlådan. Den var från Ichi, med siden och volanger. Den tog slut skitsnabbt på sidan så jag vet inte om du hann se den? Men superfin iaf! Och så beställde jag faktiskt en lila bikini från Wonderland. Du sa ju att den var helt ok så jag klickade hem en. Jag har min Vitamin A som jag kör med, men det är bra med en back-up bikini. ;)



Jag har inte provpackat än, men jag är helt jävla övertygad om att jag kommer att få problem. How about you?



Hug ya lady! ;)

2009-05-13 @ 00:37:02
URL: http://sickitellyou.blogspot.com
Postat av: Miss F1

Nä, va fan, screw det där med att plaska omkring i havet. Det är inte så vi jobbar. ;)



Fan, vad synd att storleken var slut! :( Det satt jättefint och kvalitén var kanon. Men det trillar snart in nya klänningar. ;) Fast du drar ju snart så du lär ju snart inte hinna beställa några mer kläder! Ååå va nice för dej!



Hur var det nu? Är ni ett gäng tjejer som ska bo ihop i en lägenhet?



Salinasbikinisarna är hot! I know! Men nu får det räcka med bikinis för min del. ;) Jag får hålla tungan i styr! :P



Hanna? Har du något tips på hur jag kan testa om Mr H2 är seriös eller inte? Lätt fråga va? Min plan var att testa det när vi skulle träffas i juni, men nu kommer vi inte träffas. Han drar in i lumpen och jag vill fan inte sätta mitt liv på "hold" i nästan två år för en grabb som playar mig. What to do?



Har du hört något mer från Mr M?



Puss och kram!

2009-05-14 @ 09:49:38
URL: http://sickitellyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0