Lite turk-musik.

Har jag nu laddat ner.
Måste ju komma in i stämmningen liksom:P
Just nu spelas Gökhan Özen - Vah Vah.
Som jag hittade på Miss F1 och Miss F2's blogg.
Tackar;)
Har inte hört den sen Jag och Joss var nere i Alanya förra året.
Om den är bra eller inte, det svarar jag inte på.
Det är ju just känslan som musiken ger.
Pool-häng, öl, cigg, 40 graders värme, snack om vad som hände kvällen innan och sliskiga drinkar.
Det gillar jag;)
Nu ska jag strax ut på min promenix.
Sen ska jag faktiskt börja packa!

Hoppas att alla får en trevlig dag!

Güle güle!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hehe ja om den är bra eller inte det svarar inte vi på heller... Men så är det med de flesta turk-låtarna, de är inte high quality men de har en feeling. Sånt gillar vi.



Precis samma som mig och miss F1; pool, öl, värme (inga cigg dock), en jävla massa snack om kvällen innnan och de där slibbiga drinkarna vi ska försöka hålla oss ifrån i år (de är ändå bara äckliga och dyra). Snaaaaaaart Hanna!

2009-05-21 @ 11:20:07
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Haha vem gillar inte sånt ;) Usch jag börjar bli orolig för min packing, har shoppat ännu mer kläder och skor idag ;D Går inte att hålla sig ;) Kram!

2009-05-21 @ 15:51:00
URL: http://svanberg.devote.se
Postat av: Miss F1

Same here, same here... Alkohol + Alanya = Ett måste. Alkohol + Mr Ü1 = Sex. Fy fan, jag kommer ligga med honom. Jag hoppas att han hittar någon tjej som han måste hänga med där nere. Så att han är off limit. Kan inte du ställa upp på att hänga med Mr Ü1 i tre veckor? Men hänga så menar jag att hångla och ligga. Bara så att du är medveten om reglerna. :P För då kommer jag inte att ligga med honom. Du kan ju agera lite som min kondom. För du vet väl att det är det som vänner är till för? ;)

2009-05-22 @ 20:43:51
URL: http://sickitellyou.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hahaha! Du är bäst alltså. Vad skulle jag göra utan dig? Jo, det kan jag tala om. Jag skulle nuppa Mr Ü1 om jag inte hade dig. ;)



Jag ska höra med grabben om han kan ta någon annan färg på ögonskuggan. En lite mer diskretare. Vad ska vi slå till med? Vad tycker du? Det är ju faktiskt du som ska titta på den där ögonskuggan i tre veckors tid. Ljusgult kanske är lite diskretare? Jag ska höra med honom om han kan byta från lila till gult. Sen jävlar Hanna, då blir det åka av! Du kommer att ah gul ögonskugga över hela nyllet när ni är klara. :P

2009-05-22 @ 23:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0