Måndag.

Och idag tänkte jag ladda upp helgens bilder.

Från i Lördags,
Jonna och jag på "cykel-roadtrip":

Första stoppet, Slottsgården.

Andra stoppet, Östenssons:

På väg.

Min cykel Bettan, nästa gång spänner jag fast en kudde eller 3 lager skumgummi på sadeln.

Jonna & Jag.

Halvvägs.

"Mördarbacken". haha.

Nässja kyrka.

Framme! finally:D Något ömma om arslena bara:P haha.


Det var första och sista cykelturen till Nässja i år.
Lär nog inte hinna med det nåt mer.
Kan ju inte påstå att jag sörjer för det:P
Fan vad jobbigt det var, om det blir nån mer gång så ska det vara vindstilla.

Slänger in en bild från i söndags med.

Världens sötaste och underbaraste mormor:


Jepp det var den helgen,
Inte speciellt spännade, men roligt har jag haft.

Idag har jag bara sovit (no shit?!), jobbade natt igår.
Sen kom Sofi och sen Anneli (S mamma).
Så vi har ätit lite eller massor och bara snackat skit.
Yes det är det vi är bäst på.
Äta och snacka skit,
Men det är gött;)

9 dagar kvar;)

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Jossanasp

Du SKA komma hit i morgon o snacka skit me mej.. faan måste ses innan du drar.. börjar bli knapert nu ju !!! Fuuuck! Kom hit din jävel!

2009-05-19 @ 11:53:56
Postat av: Ellen

Ja du åker ju om några dagar!! :D

Haha brann den upp? Det var något nytt! Jag funderar på om jag verkligen behöver ta med en hårtork... Platttången ska i alla fall med! Men som du säger, det finns ju där att köpa! Vi ska ju inte till nordpolen eller nått sånt ställe som tur är ;)

Kram!

2009-05-19 @ 12:33:18
URL: http://svanberg.devote.se
Postat av: Ellen

Hanna, du måste lova mig att uppdatera när du är borta! Så jag klarar mig två veckor till ;)

2009-05-19 @ 16:29:48
URL: http://svanberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0