Mätt som bara den.

Mm, efter en sissodär 2 kg naturgodis.
Känns inte som att jag vill äta det någon mer gång.
Men jag har fått för mej att det är lite, lite nyttigare än vanligt godis.
Ja, vi säger så.

Kom hem från Jonna för en liten stund sen.
Där har vi (jonna, Sofi & jag) alltså vräkt i oss godis, glott på Robinsson (inte jag dock), och sen glodde vi på Se upp för Dårarna.
Himla trevlig kväll.
Jag och Fidelutt (haha) har haft fnitteranfall om vart annat hela kvällen.
Kan nästan tro att vi har blivit 13 på nytt.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag.
Sov till klockan 3, eftersom jag jobbat natt.
Brukar aldrig sova så länge, men som sagt jag tror att jag börjar bli ganska så sleten.

Just den här natten var jag klarvaken, annars brukar jag gå som i dvala mellan 3 och 5.
Orsaken till detta är Mr M.
Fan vad irriterad jag är på honom.
Jag har sönderanalyserat det där jäkla smset ända sen jag fick det igår.
Det är så himla typiskt mej, att hålla på och analysera allt.
Varför skicka han det nu?
Varför skrev han så?
Vad tror han att jag ska svara på det?

Osv...
Fan också.
Vad tror han egentligen?
Neeröö det blir inget.

Iyi Gecler önskar jag alla!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh jag älskar också naturgodis! Kan köpa med mig några kilo ner till Turkiet, synd att det är så jäkla dyrt bara! ;)



Aha, va tråkigt! Speciellt när man har planerat att åka mycket tidigare... Men fan 17 dagar, blir lite avundsjuk nu :D Jag har så många som 34 dagar kvar!! Segt att vara hemma i Sverige i 2 veckor och veta att ni tjejer är nere och festar loss :P



Nu blir jag faktiskt lite nyfiken... Berätta om din turk-killar! :D M och B tror jag om jag kommer ihåg rätt? :)



Kram!

2009-05-10 @ 11:28:10
URL: http://svanberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0