Nej, jag har inte packat än.

Jag kommer stå här på onsdag morgon med all skit liggandes omkring mej.
Jag har liksom varken tid, lust eller ork till att packa.
Planen var att börja igår.
Men istället umgicks jag med min ex-sambo Joss.
Och det är ju bra mycket trevligare:)
Vi har bara hunnit ses 3 gånger sen vi kom hem från Norge.
Så nu vare dags tycker jag.
Jag slingade hennes hår (som förövrigt blev mer åt det orangea hållet, men det blev fint ändå), sen glodde vi på film.
Och självklart slank det ner ett par chokladbitar:p
Ne, det blev inget beach 2009.
Kanske blir det beach 2010?
Nää, jag säger som Sofi:
"Vad sägs om beach 2000 aldrig?"
Jag skiter helt enkelt i det här nu.
Jag har liksom ingen lust att leva på sallad och morötter livet ut.
En valk här och där har väl ingen dött av?

På tal om inget,
Gud vad jag kommer att sakna mina tjejor här hemma.
Och mamma.
Jag börjar nästan få lite separationsångest.
Som tur är finns det msn och sms.

 Vet ni vad?
Imorrn så ska jag faktiskt börja packa.
Jag är ensam hemma och ingen kan störa mej.
Så imorrn ska skiten ner.

En annan sak som jag är väldigt glad över idag är att jag har gjort min sista dag på jobbet.
Så nu blir det inga flera tråkiga inlägg om jobbet.
Så det så;)

Kommer en packningsupdate imörrn!

Puss på er!
Och självklart,

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Jossanasp

För bövelen, Packa nu din jäkel^^

2009-05-23 @ 20:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0