Puuuhh.

Fan vad glad jag är att den här dagen snart är slut!
Kunde verkligen inte somna igår kväll.
Sista gången jag tittade på klockan var den strax efter 2.
Sen efter det vaknade jag en gång i timmen typ.
Sen var det bara att pallra sej upp vid kvart i 6.
Behöver jag säga att det kändes som att jag medverkat i ett mindre krig?
Fy fan.
Så idag kan jag säga att jag har "worked hard for the money".
Jag har kutat runt som en galning på jobbet.
Tvättat, städat, skurat osv.
Men enda anledningen till det var att jag var rädd för att jag skulle somna om jag satt mej ner.
Sååå idag känner jag mej effektiv.

Men jag måste säga att jag känner mej helt slut i kroppen jämt.
Jag jobbar ju inte heltid,
men ändå så blir det lite för mycket när jag väl jobbar.
En vecka kanske jag bara jobbar 1 eller 2 dagar.
Nästa vecka kanske jag jobbar 6 dagar.
Sen som jag sagt tidigare så blir man helt sönderstressad av att inte veta hur mycket och när man ska jobba.
Jag kan sova flera timmar timmar mitt på dagen nuförtiden och ändå sova en hel natt utan problem.
Det hände aldrig förut.
Så en sak är säker,
När jag kommer ner till Alanya så tänker jag bara njuta av att vara ledig ett par veckor.
Jag behöver verkligen det känner jag.
Och jag tycker att jag förtjänar't med;)
Så det så!

Här sitter jag om 23 dagar:)

Och ser ut över det här:

Uuuunderbaaart!
(Vet inte om jag tycker att huset är sådär supervackert men borgen är iaf finfin;))

Trevlig kväll!

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0