Sista natten!

Innan jag åker är nu avklarad:D
Så just nu sitter jag och dricker kaffe och "njuter" av att ha min sista "bakfylledag" på lääänge.
Ska strax gå ner till apoteket och hämta min allergimedicin.
Fick det utskrivet igår och nu har jag så det räcker i ett år typ.
Ifall ni undrar vad det är till, så är det för att jag är super (och då menar jag super) allergisk mot myggor.
Får liksom värsta bölderna, och det känns inte sådär jättekul att gå omkring med.

Imorrn så har jag tänkt att börja packa lite smått.
Kan ju iaf packa ner klänningar och bikinisar och sånt.
Idag är det alltså 7 dagar kvar, 1 vecka.
Känns så himla overkligt.
Om 1 vecka springer jag omkring och yrar på Arlanda.

Ne, nu ska jag sminka till mej lite.
 
Btw, 1 arbetsdag kvar:)

Güle güle!


Kommentarer
Postat av: Miss F2

Hannaaaaa! 7 jävla dagar!

Gött! Börja packa så smått?! Det började jag med förra veckan ;) Lika bra för mig så allt jag ska ha med mig inte försvinner i flytten nästa helg...



Hahaha! Jag får nästan alltid också superstora myggbett. Storleken på utslagen bruka ligga på 1-2dm i diametern. Not so hot. Och ska man upp i borgen nattetid (vilket är trevligt) då är det stor risk för myggbett.



Kissssssssss!

2009-05-20 @ 20:27:47
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Miss F1

Whoop whoop för 7 dagar! Bra att du fixat allergimedicin! I Alanya finns det en hel del mygg. I alla fall uppe i borgområdet... ;) När jag var där uppe sist så kom jag hem med myggbett över hela benen och hela asset. Miss F2 räknade betten på mitt ena smalben och hon fick det till ungefär 45 stycken. Jag fattar inte varför hon inte räknade de på asset i stället. Mycket trevligare. ;) Det kliade som fan! På asset! :D Det kliade fucking everywhere... Jag såg ut som en retard dessutom. Jag håller tummarna för att du slipper uppleva det samma... Kraaaaaaaam på dej! Öööh, uppdatera mig om hur packningen går imorrn snygging! :D

2009-05-20 @ 20:33:09
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0