Tidsfördriv.

Utseénde
1. Vilken ögonfärg har du: Grön/bruna
2. Hur lång är du: 169 cm
3. Vilken hårfärg har du: nån slags brun (råttfärgat?)
4. Långt eller kort hår: Lååångt
5. Piercingar i anisktet: Nope, och vill inte ha heller.
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha: Helt bruna kanske?
7. Hur lång skulle du vilja bli: Trivs bra med min längd.
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: mörkbrun.
9. Vill du ha kort eller långt hår: Långt förmodligen eftersom det är det jag har.
10. Skulle du vilja ha piercingar: Neeeej.


Senaste du

11. Åt mat: Ett äpple.
12. Drack: Kaffe.

13. Du fick sms av och vad de stod: Jonna, orkar inte titta vad det stod.
14. Du skrev sms till och vad du skrev: Inte en aning.
15. Sa: God natt!
16. Kramade: Mamma.
17. Hade sex med: Det ni.
19. Du spydde: På bakfyllan för några veckor sen, bläää.
20. Du skrattade rikitigt mycket: På jobbet häromdan.

Kärlek
21. Är du singel: Yeees
22. Ditt förra förhållande var med: Mr M.
23. Ditt längsta förhållande: Lite över 1 år.
24. Med vilken då: Mr M, patetiskt nog.
25. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Hmm, det kan jag inte svara på.
26. Är du oskuld: Nooope.
27. Har du gillat någon: Ehh, jaa.
28. Saknar du dina förhållanden: Noooo.
29. Vill du vara singel: Ibland, ja.
30. Vill du gifta dig: Nångång, ja.
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Som sagt har ingen.

Vänskap

32. De som vet mest om dig: Mamma, Joss, Jonna och Sofi.
33. Den vän som du har känt längst: Sofi.
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Flera bästa vänner.
35. Någon du saknar att umgås med: Joss.
36. En av dina bästa kompisar: Skriver ingen så har jag ingen glömt.
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig: Hmm, neee.
38. Den du har mest minnen med: Allihopa, Jonna Joss och Sofi.
39. Bra vänner du inte träffar ofta: Joss.
40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Oh ja.

Övrigt
41. Musiksmak: RnB, hiphop, lite turkisk musik och lite rock.
42. Sport: Vad är det?
43. Galen eller lugn: Beror på tillfället.
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra: Haha, jaaa.
45. Dricker du alkohol: Någon gång ibland. Är lite av en semesteralkolist;)
46. Har du hört att du borde bli modell:  Hahaha jaa.
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag: En guldring som jag fick när jag slutatde 9:an.
50. Vad tänker du på just nu: Att jag är jävligt trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0