Uppdatering kanske?

Det kanske är dags för det nu?
Inte för att det har hänt speciellt mycket sen i onsdags.
I torsdags var jag ute och åt med Mamma och Lasse, sen åkte jag och Sofi upp till Jonna.
Sen satt vi och tjattrade hos henne ett tag.
I fredags jobbade jag kväll,
stack upp till Jonna efteråt som hade grillfest.
Igår jobbade jag.
Så att det har varit en lugn helg.
No shit liksom.
Idag har jag iaf varit ledig.
Hängde med Mamma ut till landet imorse.
 Dagen har spenderats i en solstol.
Har vänt på mej ett par gånger, när jag orkat vill säga.
Känner mej skapligt grillad om man säger så.
Det har varit disigt hos oss idag,
Och då känner man inte riktigt hur mycket det tar.
Men nu både känns det, och syns.
Så nu har jag fått lite grundfärg iaf:)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i veckan.
Imorrn ska jag jobba 7-16 iaf.
På fredag så ska jag äntligen åka till frissan.
Känns som att det behövs.

Vet ni vad,
Jag är gryyyyymt sugen på en Efes just nu!
Fan vad gött med en kall på balkongen.
Men 24 dagar kvar.
Mitt första köp i Turkiet får tamejfan bli en Efes!
 Det finns inget öl som är lika gott som det.
Jag lovar!

Nu ska jag sätta mej framför tvn ett tag.
Sen får det väl bli sängen.

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0