Wohooo.

Vet ni vad som damp ner i min brevlåda idag?
Joo det ska jag tala om,
Taxfree-katalogen:D
Det gör att det hela känns lite (då menar jag lite) verkligare.
Så snart är det dags, 3 veckor kvar.
Nu har jag faktiskt gått igenom vilka skor som ska packas ner.
Det blir 8 par totalt, något bätttre än dom 12 jag hade tänkt från början.
Men vem fan behöver ha med sej 3 par svarta pumps?
Nee, det får räcka med 1 par.

För övrigt så har jag varit gryyyymt trött idag.
Ovanligt va?
Jag skyller det på pollenallergi (eller pollonen, haha) för tillfället.

Sofi kom på 1 kaffe eller 8 tidigare idag.
Pratade framtidsdplaner och glodde igenom varenda internetshop.
Sen tog jag ett varv med min bästis dammsugaren.
Har jag nämt att jag är pedant?
Nästan på tvångstanke-mässig nivå..
Ne, jag är inte riktigt frisk i huvudet.
Men vem är, om jag får fråga?
Har snackat med Joss idag också,
det var inte igår.
Så imorrn ska vi ta en film:)
Ska bli sketsköj att se henne!
Tog även sväng upp till Jonna förut.
Hämtade mina svarta pumps som nu har fått nya klackar.
Hela dessutom, det ni;)
Smakade en jättegod rabarberpaj med,
fan vad god den va!
Så den ska jag prova på att göra hemma nån dag framöver.

Nu ska jag nog slå mej ner i fotöljen och glo på SATC.

Gött gött.

Iyi Geceler!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Och jag har exakt 5 veckor kvar idag... Känns verkligen jättekonstigt, man har ju planerat och tänkt på detta så länge! Och snart är det dax... Och du har bara 3 veckor kvar!! Fusk :D



Det kommer verkligen bli svårt att packa, måste köpa lite mer party kläder också innan man sticker ;) Och Cecilia och Emelie är redan nere... ;)



Kram!

2009-05-06 @ 12:10:32
URL: http://svanberg.devote.se
Postat av: Miss F1

Ey bruttan! Förlåt att jag inte har svarat på ditt superlånga och supertrevliga inlägg! Jag ska göra det så fort jag får lite tid över. Naaaaw, taxfree-katalogen! Jag vill oxå! ;) Jag ska köpa parfym! :D Ooo du har lyckats banta ner från 12 till 8 par skor! Bra jobbat! :P Nu på lördag har vi fem veckor kvar. Snart så är det jävlar anamma ass-shaking på jävligt hög nivå som vankas!!! Jag är så taggad! Är du taggad, Hanna!? ;) Puss på dej!

2009-05-06 @ 19:43:05
URL: http://sickitellyou.blogspot.com
Postat av: Miss F2

Hanna! Det är helt sjukt vad jag har saknat dig nu när jag inte har någon dator. Jag har inte kunnat kolla din blogg på fasansfullt läge! Det är lite sick I tell you att jag kan sakna någon som jag bara har haft lite kontakt via kommentatorsfältet, men det är lite tomt utan dig ska du veta. Min dator är tyvärr inte fixad ännu, jag vet inte när den är det :( Sitter vid päronens dator just nu. Jag hoppas du har möjlighet att uppdatera mycket när du är på plats nere i himmelriket för vi kommer sakna dig.



Puss och kram på dig!

2009-05-07 @ 00:16:24
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0