Sverige.

Det är kallt, jävligt kallt.
Jag och Baris (japps han fick visum:)), har varit i lilla Vadstena sen i tisdags natt.
Efter en heldags flygande.
Vi lämnade Alanya halv 8 tisdag morron, sen flyg
Antalaya-Istanbul,
Istanbul-Riga,
Riga-Sthlm
Och slutligen tåg till Lkpg där Mamma och Lasse hämtade oss.
Vilken dag.

Vi har iaf hunnit med att hälsa på Jonna, Tacokväll hos Jossan och spanat in mammas och Lasses nya hus.
Baris har börjat och hjälpa till med renoveringen av huset.
Bra att han får något att göra, Vadstena är ju inte händelsernas centrum om man säger så.
Jag har inte mått bra på ett par dagar, har fått tillbaka dom där hemska magkramperna, tredje gången på tre månader.
Börjar undra om det inte är magkatarr eller nåt.
Hemska är dom i vilketfallsomhelst.
Så idag skulle vi ha åkt till Linköping, gått på IKEA och hälsat på mormor.
Men mamma och Baris övergav mej och åkte själva istället.
Hehe, men inte mej emot. Jag är bara glad att dom tycker om varandra:)
Och jag kan knappt röra mej i vilketfall så.

Så hur är det att vara tillbaka i Sverige?
Ingen höjdare direkt.
Det är mörkt, grått och trist.
Visserligen var det det i Alanya också dom sista veckorna.
Men det är ändå mer liv där på nåt sätt.
Men en ljuspunkt är ju att Baris är här.
Det är jag riktigt glad för!
Men jag saknar alla så mycket, Eva, Anna, Linn, Cissi, alla Baris vänner tom med Ibo cp't.
Men vi syns ju snart igen om en sissodär 5 månader..

Ne nu ska jag lägga mej en stund.
Saa lägga in alla bilder nån dag, när jag hittar USB-sladden.

Öptum!


Kommentarer
Postat av: Miss F1

Härligt att höra från dej på bloggen bruden! Jag hoppas verkligen att du blir av med kramperna. Köp hem tabletter från Apoteket och testa att knapra på dem lite... Det kanske hjälper. Jag är så jävla glad för dig och Baris! Och att din mamma och han drar iväg utan dej är helt jävla underbart! ;) Vet du? 5 månader går skitsnabbt! Jag lovar! Snart är du tillbaka i paradiset igen. Puss på dej!

2009-11-07 @ 14:03:09
URL: http://sickitellyou.blogspot.com/
Postat av: Cecilia

Skönt att de går bra! Synd att du har magkramper.. Här är de ju som sagt också grått, men ändå varm så man kan gå i kortärmat om dagarna.



Hoppas Baris trivs! Ses! kraaams!!

Postat av: Pilla

Hoppas ni får en bra tid tillsammans i Sverige. Här i Alanya har solen varit framme nästan hela dagen, känns skönt efter den senaste veckans stormar!

2009-11-07 @ 17:38:40
URL: http://metrobloggen.se/holly85
Postat av: Ellen

Så då var det bara Cissi kvar i Alanya :P Men du ska tillbaka till våren igen eller? Massa kramar!! Gud va roligt att Baris är i Sverige!

2009-11-08 @ 00:56:28
URL: http://svanberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0