Comca.

Har precis varit och ätit soppa på Comca med Cissi, Nevsat och hans bror Celal.
Trevligt och väldigt gott.
Nu är jag tillbaka i Baris bar och hoppas på att få gå hem snart och sova.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om här i bloggen,
dagarna går alldeles för fort och snart är det dags för att åka tillbaka till Sverige.
Vet inte hur det ska gå den här gången, det är alltid lika jobbigt att säga hej då.
Usch ångest.
Vi har haft det så himla mysigt dom här veckorna, om man bortser från mina "utbrott" då. Haha.
Men men, jag ska inte åka än, om ungefär 1 vecka tror jag.

Dom senaste dagarn ahar vi faktiskt varit på stranden.
Precis "lagom" hett;)
Och vattnet är faktiskt ganska så varmt också.
Även kvällarna blir varmare och varmare.
En turk sa häromdan att sommaren är här nu.
Härligt.
Där fick ni en väderupdate också.

Ne bloggtorka kallar jag det här.

Slänger in en bebisupdate också,
Hon rör sej mer och mer nu och det känns att hon blir större och större.
Fattar inte hur hon ska få plats därinne snart.
Och tungt är det med, orkar knappt gå i uppförsbackar längre.
Sen så måste jag säga att det är himla svårt att sova om nätterna,
kan inte ligga på rygg, inte på magen och ligger jag på sidan så måste jag byta sida hela tiden för att det gör så jäkla ont i höfterna.
Skit alltså.
Men samtidigt så älskar jag magen, den så rund och fin:)
Ungefär som en fotboll, haha.

Ne nu ska jag köpa choklad.

Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0