Glad Påsk!

Kom på att det var 1:a april igår,
så en del kanske trodde att mitt förra inlägg var ett aprilskämt.
Men det var det inte, hade faktiskt glömt bort det.
Glad Påsk iaf!

Idag är jag jättetrött, verkligen skittrött.
Har vaknat säkert 20 gånger inatt, känns som att bebis ligger och sparkar på urinblåsan.
Inte speciellt mysigt.
Vet inte vad det är med henne idag hon far runt nästan hela tiden.
Brås på Baris tror jag, han kan inte heller sitta still en sekund.

Nehe, tror att jag ska ta en liten promenad i solen.
Måste förbi Preem och hämta min nya bikini.
Jag är sååå pepp på att visa mej i den om nån vecka, blek och fin.
Men sola, det ska jag.
Och änsålänge är det väl inte så mycket folk på stranden.

Seni seviyorum Askim.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0