Idag,

åker vi!
Kan inte fatta det, känns helt overkligt.
Idag är det faktiskt 7 veckor sen älskling åkte hem, fy det känns snarare som 7 månader.
Men idag är jag GLAD, GLAD, GLAD!!
Ska bli så underbart att pussas och kramas igen:)
Men jag känner mej mindre pepp på att sitta på tåg, flyg,flygplats sen flyg igen osv.
Har iaf packat ner en filt, tjocka strumpor och stödstrumpor (bra att ha när man flyger och är gravid) i handbagaget.
Men tror inte att det blev någon riktig influensa ändå, igår kände jag mej riktigt vissen men idag känner jag mej nästan helt okej.
Måste bero på alla vitamintabletter man måste proppa i sej som gravid.

Nu hoppas jag bara på att vi får vara friska under tiden därnere, hoopas på lite värme och kanske ett dopp i havet.
Hoppas att alla ni här hemma får några fina vår veckor också.
Nu ska jag ta en extra titt i resväskan så jag inte har missat nåt, sen ska jag knalla iväg till Preem och hämta bikinin.

Sen åker jag 13.20 mot Linköping!:)

Puss på er alla!

Seni seviyorum Askim.


Kommentarer
Postat av: zandra

Hej!

ÅÅ ser att du är gravid.. Vilken månad är du i?? Hur länge ska du vara i Turkiet??

2010-04-06 @ 18:43:51
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0