Jahaaa.

Sitter här i min älskade karls bar och tråkar.
Roar mej med att titta på "småpojkarna" som jobbar här, med små menar jag att dom är typ 1,60 och kanske 19 år eller nåt.
Antingen så hänger dom i träden eller så ligger dom på marken och gör armhävningar och så fort det kommer en brud under 30 så bröstar dom upp sej som tuppar i hönsgården.
Skulle det komma ett tjejgäng och sätta sej så är dom som små iglar dom gör alla möjliga sorters konster, dom rider på varandras ryggar, står på händerna, juckar på varann, eller på en av tjejerna huvuden.
Allt för att visa att dom är coola, snygga och tuffa.
Påminner lite om dagis faktiskt.
Jag och Elisabet kallar dom för apor i burar.
Just för att dom hoppar och studsar runt hela tiden.
Irriterande som fan kan jag tillägga.
Dom hatar oss vi hatar dom.

Annars så umgås jag mest med Cissi.
Ikväll har vi varit ute och gått hela kvällen, visserligen så får vi ta sittpaus var femte minut för att min rygg håller på att gå av.
Men annars så är det jätteskönt och det är alldeles lagom varmt för promenader.
Tempen brukar stå på ungefär 20 grader vid 22-tiden.
Imorrn så ska vi gå ut och äta något gott, jag är grymt sugen på pasta.
Tänk parmesan, grädde, creme fraiche..
Gooooott;)

Hoppas på att hinna med en sväng till stranden imorrn med, Baris och jag var några timmar idag och liite färg har jag fått.

Måste bara säga att nu jäklar är det action i magen, hon är som värst vid 3-tiden på natten.
Man kan riktigt se hur hon snurrar och vänder därinne.
Myyyys:)
Baris kunde tom känna igår, det måste ha varit hennes huvud och rygg.
Man kände liksom hennes konturer, jättehäftigt!

Nu blir det lite juice och snart hemgång!

Öptum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0