Kackerlackor.

Jag bara älskar't.
Igår kväll när jag skulle hem och byta om så sitter det en fet jäkla kackerlacka i hallen.
Fy fan så äckliga dom är.
Iaf så sprang jag in i sovrummet slängde på mej en tröja och sprang ut fort som bara den.
När vi senare kommer hem på kvällen så tror både älskling och jag att den försvunnit ut.
Så jag går in på toan, borstar tänderna och grejar, vänder mej om,
och tror ni inte att äcklet kryper på badrummsdörren?
Uuuuuuueeee, jag skrek rakt ut (och kände hur bebis gjorde en volt i magen), Baris trodde att jag höll på att dö därinne..
Men han fick iaf tag på den och kastade ut den.
Usch det finns inga djur som är som är så äckliga som dom.
Jaja nu är den borta iaf.

Vaknade sent idag, typ 11.
Baris åkte och fixade en massa städprylar och jag och Mehmet, Baris "inneboende" satt igång och städade.
Blev inte klar förrns 4, skrubbade från golv till tak.
Usch så jäkla skitigt det var överallt.
Men jag kan inte direkt klandra dom eftersom att dom jobbar hela dagarna.
Nu hoppas jag att kackerlackorna håller sej borta i vilket fall.

Träffade Cissi förut och hon sysselsätter sej med ungefär samma saker som mej.
Städa och skrubba alltså..
Nu sitter jag på Baris jobb och tråkar, vill bara gå hem och sova för tillfället.
Men det får säkert vänta 1 timma till.

Bebis "dansar" i magen,
beror det på discomusiken eller på hennes far tro?
Det sägs ju iaf att bebisen kommer ihåg vilken musik som spelades när den låg i magen,
och att den blir lugn av den.
Så att, jag lär väl få spela "Sex on the beach"-låten när hon tittar ut.

Jag kan säga till er Alanya-folk att det är exakt samma musik som förra året.
Nej, man är ju inte alls less.
Känns bara som att öronen ska trilla av.
SEX SEX SEX ON THE BEACH, DUNK DUNK DUNK.
Jag spyr.

Puss på er iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha! Låter som du har det super där nere, kackerlackor och samma fuckade musik som man kräks galla på :D Hoppas att städningen gör att ni får ordning på kackerlacksproblemen ;)



Klappa magen ifrån mig!

Kram

2010-04-14 @ 00:50:18
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0