Oj, oj, OJ!

Vilken dag!
Började med att sortera alla kläder jag hade med mej från mamma, städa, slängde i en tvätt i maskin, försöka att klura ut vilken resväska som ska användas, (har fortfarande inte lyckats med det), stor eller större?, sen blev det en sväng till Lkpg för att hälsa på på världens bästa (och glömskaste) mormor.
Hon bara pratar om Baris och då menar jag bara. Åhhh vad han är söt, åhh vad han är fin och vilket fint hår han har, när kommer han?, vad gör han?.....
Sen så ställer hon samma frågor en sissodär 111 gånger.
Bebisen var också ett hett samtalsämne.
Åkte iaf hemåt sen och firade Lasse lite, då han fyller 51 år idag.
Grattis!

Nu ikväll har jag packat och tvättat lite till.
Och städat lite till såklart;)
Men nu är jag tröööött..
Ryggen värker och det känns som att jag börjar bli förkyld.
Så nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och ta de jäkla järntabletterna.
Och självklart ringa älskling och säga godnatt!




Iyi Geceler!
Seni seviyorum Askim Benim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0