Present!

Sitter i Baris bar och nyss kom 2 brittiska lite äldre tjejer hit, dom har varit här flera kvällar i rad.
Och idag hade dom med en present till våran bebis, och det var inte en liten present direkt.
En stoooor presentförpackning, med byxor, bodys, filt och badlakan.
Så himla guliigt av dom!
Slänger in en bild imorrn eller nåt.

Ikväll ska iaf jag, Baris, Cissi och Nevsat gå och äta soppa på Comca.
Om nu inte turkarna strular till det igen.
Man är liksom aldrig 100% säker på nåt förrns det verkligen blir av.
Men nu hoppas vi på det, för nu är jag hungrig.
Och kallt som fan är det här om kvällarna, sitter i jeans, skjorta, tröja, jacka plus sjal ändå fryser jag.
Det är säkert bara 15 grader eller nåt nu.
Usch, men det är ju varmt om dagarna iaf.

Ne nu vill jag ha soppa, innan jag hungrar ihjäl.


Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0