Sverige.

Nej, jag är inte i Sverige än.
Men jag har bokat en resa nu.
Åker på onsdag den 5 maj, känns sådär måste jag säga.
Baris började nästan gråta när jag hade bokat och jag med.
Men jag måste, jag har inget val hur fel det än känns.
Måste jobba min sista månad, måste få in lite pengar och måste fixa med alla saker till bebis.
Hoppas att jag kan åka ner en gång till i Juni och sen kommer förhoppningsvis Baris i slutet av Juli.
Önska på ett sätt att vi kunde bo här, mår så otroligt mycket bättre här nere.
Trots jobbiga turkar, haha;)

En bra sak är att jag flyger till Jönköping och att Mia kommer och hämtar mej där.
Känns mycket bättre att slippa bussar och annat jobbigt.
Nu är det så här och jag är väl i Vadstena nångång efter 17.

Från en sak till en annan,
Jag och Cissi har varit och shoppat idag.
Visade henne en affär som är ungefär som Ö&B, finns all möjlig skit.
Slutade med att Cissi kom ut med 2 påsar stora som soppsäckar och jag med 1 liten påse.
Köpte som vanligt bara några saker till Bebis, babytermometer, babynagelsax, mössa, babyfilt och ett hårspray till mej själv.

Måste ju säga att jag var barnvakt igår/inatt med.
Till världens sötaste lilla tjej:)
Det gick väldans bra måste jag säga, bara 4 månader och glad nästan hela tiden.
Hoppas på att vi får en sån bebis också.

Öptum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0