Uppstoppade kaniner.

Igår när jag var ute och gick i hamnen så ropade Baris förra rumskompis Jimmy på mej.
Han ville ge en present till våran bebis, så jag fick en påse och jag fick inte titta förrns jag kom till Baris bar, (tack gode gud för att jag inte öppnade den när han såg.)
Öppnade den iaf när jag kom till Baris, i påsen ligger 2 vita uppstoppade kaniner.
Ehhh, Tack?
hmmm, vet liksom inte hur man ska reagera på en sån present.
Det kanske är normalt att få döda djur i present här.
Men som sagt det är ju tanken som räknas och det var ju gulligt av honom.

Idag har vi inte gjort nåt speciellt, Baris och jag var en sväng i den där billiga bebisaffären jag skrev om tidigare.
Blev lite body's, tofflor, byxa, sparkdräkt, skötbädd, bebisconverse (fejk) och lite smågrejor.
Nu får det vara bra för ett tag.
Tror att hon har kläder så att det räcker för ett tag:)
Ska ladda upp lite bilder på alla grejer nån dag.


Nu vill jag gå hem.
Det har regnat idag, så nu är det rått och kallt.

Iyi Geceler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0