38+0 idag.

Och alltså 2 veckor kvar till beräknad förlossning.
Men from nu så kan bebis titta ut vilken dag som helst.
Vilket jag absolut inte skulle ha något emot om bara Baris var här.
För AJ vad ont jag har i kroppen.
Känner mej alldeles sprickfärdig, senaste dagarna så har jag samlat på mej en massa vätska, känner mej som en michelingubbe.
Imorse fick jag inte ens på mej förlovningsringen, det har aldrig varit några som helst problem med det innan.
Har varit hos barnmorskan idag, mätt magen och lyssnat på bebis hjärta.
Idag så slog hennes hjärta riktigt fort över 160 slag i minuten, men det berodde på att hon hade "gymnastik" därinne, sen kom hon till ro och då gick dom ner till 145.
Alltså helt perfekt.
Jag själv har gått upp 19 kilo under graviditeten, men det kan vi ju prata tyst om.
Enligt barnmorskan så var det helt okej eftersom att jag var så "smal" innan.
Extrakilona behövs för att kunna mata bebisen efteråt.
Men fy fan jag känner mej som en flodhäst.
En sprickfärdig sådan.

Skulle hämtat sittdelen till vagnen idag med,
Men gissa vad?
Nu hade det blivit fel färg igen.
En grå denna gången och tydligen så fanns inte kombinationen svart chassi + svart klädsel överhuvudtaget.
Så jag fick snällt gå därifrån utan sittdel, men fick iaf med mej den röda skötväskan hem.
Iaf så ringde butiken mej för en stund sen och nu har dom ordnat så jag får svart klädsel iaf!
Redan liksom.
Så nu får jag en kombo ingen annan har, kan ju vara kul:)

Aja nu blir det mat för min del, bryr mej inte speciellt mycket om jag går upp ett par kilo till..

Puss!

Älskar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0