Oflyt?

Jo litegrann.
Nu när vi äntligen har det där jäkla uppehållstillståndet så finns det inga biljetter!
Det finns, men dom kostar mellan 3000-4000 kronor.
Ingen av oss har den summan.
Vi hade räknat med högst 1500.
Och ska priset sjunka så pass mycket så måste vi vänta 2 veckor.
Fan säger jag bara, det är alldeles för sent.
Då har ju förmodligen bebisen redan kommit.
Och jag hade hoppats på att jag skulle få varva ner lite innan förlossningen.
Ne, istället så måste jag ligga och oroa mej varendaste natt, vakna prick 03.15 och kolla vad han gör.
Helt sjukt egentligen.
Jag ser inget slut på skiten.
Baris är som vanligt kolugn och lägger ingen större energi på att hitta något heller så att..
Jag skiter i allt snart.
Jag ger upp.
 
Det verkar som att hur man än gör, hur mycket man än försöker så skiter det sej i slutändan i vilket fall.
Men jag orkar iaf inte mera.
Blir så jävla less.
Det känns som att jag har gjort allt jag kan nu, men det är tydligen inte tillräckligt eller bra nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0