Oj oj..

Så många besökare som jag hade på bloggen idag (eller igår säger man väl nu) har jag aldrig haft.
Inte ens när jag bodde i Alanya.
Jäklar så intressant jag blev nu då;)
Men skojigt att det är flera som hittar hit!

Sofi har varit här ikväll, himlans trevligt att prata med henne,
det var ju inte igår direkt.
Bebis ville för en gångs skull visa upp sina konster och Sofi fick se och känna hur hon hickade där inne:)

Aja, sova en stund kanske?
Bara ett par timmar kvar nu!
Så underbart.

Tack alla ni fina och söta som har gratulerat och peppat!
Det har gjort så otroligt mycket:)

Sov Gott allihopa!

Älskar dej.


Kommentarer
Postat av: a

wiie , ett få antal timmar kvar och snart är ni tillsammans och kan leva som ni alltid drömt om :)



jag är så glad för din skulle och för baris.. ska berätta för min pojke att ni snart ska bli föräldrar och han hälsar nog så gott tillbaka:)



ta hand om dig de sista dagarna nu. Kram ha det bra !

2010-08-12 @ 05:51:39
Postat av: zandra

Han var på intervju i maj. Så vi väntar på svar från mig. nu

HUr ser ni på framtiden i sverige då??

2010-08-12 @ 18:36:56
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Pilla

FEM DAGAR KVAR!!?!?!?!! Oj oj oj, vad fort det har gatt! Hoppas du mar bra och att bebis kommer snart! Skot om dig! Kram kram

2010-08-13 @ 13:03:17
URL: http://pilla.devote.se
Postat av: Hanna

A: Ja det känns så himla overkligt, verkligen för bra för att vara sant!:)

Hälsa till din pojke med!

Hoppas att allt kommer att bli bra för er och att armétiden går snabbt.

Kram



2010-08-15 @ 10:14:14
URL: http://hannaottey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0