Stickat.

Har fått ytterligare en superfin kofta+mössa av Mamma.





Mamma är verkligen duktig på att sticka.
Skulle också vilja lära mej det.
Just nu virkar hon en stor vit babyfilt till oss.

Kan inte påstå att jag gjort speciellt mycket idag.
Var i Motala på M-blommor och köpte lite nya växter till sovrummet,
städat badrummet, tvättat lite..
Skooooj.

Kan inte riktigt förstå att älskling sitter på planet hit imorgon vid den här tiden!
Helt sjukt, att det äntligen är slut på allt pendlande.
Att vi får lite tid att förbereda oss tillsammans på bebisen.
Ska bli så underbart att få krama om honom.
Dom senaste veckorna har verkligen tärt på vårat förhållande.
Mycket bråk och tjafs, men antar det blir så när man inte vet hur allt ska bli.
Har nog aldrig känt mej så stressad och maktlös i hela mitt liv.
Men nu är det äntligen slut med det!
Bara en sissodär 32 timmar kvar;)

Ne nu ska jag försöka att sova.

Natti natt!

Jag älskar dej.


Kommentarer
Postat av: a.

åååh hanna , fy va kul att han æntligen ær på væg :)

tænk , det blev så bra før er.. han kommer vara hær nær bebben tittar ut^^,



Ni ær så lyckligt lottade just nu :) . KRAM !

2010-08-11 @ 08:25:06
Postat av: Cecilia

Äntligen!!!!!

2010-08-11 @ 11:45:16
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0