26 februari

Och löning var det idag, väldigt bra lön måste jag säga.
Men den försvann ungefär lika fort som den kom in.
Det var startavgifter på det mesta den här månaden.
Men det är väl så det är när man startar upp på nytt, det blir bättre.
Det känns på något sätt himla skönt att ha en fast punkt i livet igen, ha något att bygga på.
Men usch vad jobbigt det är när allt är så ovisst.
Jag vet inte alls vad som händer om 1,2,3 eller 6 månader.
Jag vet bara en sak, men det tänker jag inte skriva om här på bloggen även om de flesta vet vad jag pratar om.

Sen tycker jag att alla kan hålla sej utanför vårat privatliv.
Jag har hört en hel del den senaste veckan.
Och jag tycker att ni kan hålla tyst (eller käften rent ut sagt) om era åsikter.
Ni vet inte ett skit om hur allting är.
Jag har aldrig yttrat mej om era val.
Det är som vanligt dagisnivå nere i Alanya.
Och jag vill inte ha någon som helst inblandning i det.
Usch, jag orkar inte mer av det här.
Jag vill bara fokusera på mitt.
Kanske är det dumt att "hoppa" på folk genom bloggen.
Men det är ingen som behöver ta åt sej om den inte känner sej träffad.

Ne nu skiter i den här bloggen på ett jävla tag.
Önskar er andra en trevlig helg!
Japp jag är en stor jävla tjurskalle just nu, men det får jag vara.


Älskar dej och saknar dej varje minut och varje sekund.
Seni Özledim Askim.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jadu Hanna vilka idioter det finns!



Men att planera för sommaren tycker jag absolut att vi ska göra. Västervik vore ju underbart härligt!

Kram

2010-02-26 @ 21:29:19
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Kram på dig canim!

2010-02-27 @ 15:04:04
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Mia

Mycket skit ska man ju höra innan öronen trillar av,,,

Allt kommer gå så bra,du vet var jag finns om du behöver mej på ngt vis,kram mia

2010-03-01 @ 05:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0